Glufsa Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvem har laget verdens beste skjermkort og hva heter det? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvem har laget verdens beste skjermkort og hva heter det? Best til hva da? 3d modellering? Spill? 2d? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gaming; 2x nVidia 6800Ultra i SLI. 3d; Ring Pixar og forhør deg om clusteret deres, det skal visst være noe av det sykeste som er. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) hvem har laget verdens beste skjermkort og hva heter det? Best til hva da? 3d modellering? Spill? 2d? gaming skjermkort selfølgelig er det noe lignenede dette?: www.hardware.no/art.php?artikkelid=12774 Endret 10. januar 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvem har laget verdens beste skjermkort og hva heter det? Best til hva da? 3d modellering? Spill? 2d? gaming skjermkort selfølgelig Det er ikke så selfølgelig det Men 2x nVidia 6800Ultra i SLI som nevnt over er nok det beste gamer kortet Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gaming; 2x nVidia 6800Ultra i SLI. Ingen tvil om dette nei. Men i teorien er vel X850XT PE noe av det råeste en kan få (som enkelt kort) men det er ikke tilgjengelig enda og vil nok ikke akkurat bli enkelt å få tak i om man ikke skal ha Dell PC da. Dette begynner jo å blir vanlig. ATI sine toppkort er mer papirlanseringer og tomme løfter enn et tilbud til mannen i gata. Nvidia sine 6800 Ultra virker enklere å få kloa i. Det beste spillekortet som er mulig å få tak i per i dag er enten X800XT PE eller 6800 Ultra men de koster skjorta.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Gaming; 2x nVidia 6800Ultra i SLI. Ingen tvil om dette nei. Men i teorien er vel X850XT PE noe av det råeste en kan få (som enkelt kort) men det er ikke tilgjengelig enda og vil nok ikke akkurat bli enkelt å få tak i om man ikke skal ha Dell PC da. Dette begynner jo å blir vanlig. ATI sine toppkort er mer papirlanseringer og tomme løfter enn et tilbud til mannen i gata. Nvidia sine 6800 Ultra virker enklere å få kloa i. Det beste spillekortet som er mulig å få tak i per i dag er enten X800XT PE eller 6800 Ultra men de koster skjorta.. 2d da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Matrox Parhelia-kortene. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gaming; 2x nVidia 6800Ultra i SLI. Ingen tvil om dette nei. Men i teorien er vel X850XT PE noe av det råeste en kan få (som enkelt kort) men det er ikke tilgjengelig enda og vil nok ikke akkurat bli enkelt å få tak i om man ikke skal ha Dell PC da. Dette begynner jo å blir vanlig. ATI sine toppkort er mer papirlanseringer og tomme løfter enn et tilbud til mannen i gata. Nvidia sine 6800 Ultra virker enklere å få kloa i. Det beste spillekortet som er mulig å få tak i per i dag er enten X800XT PE eller 6800 Ultra men de koster skjorta.. 2d da? Vanskelig å svare på. De aller fleste skjermkortene i dag har mer enn tilfredstillende 2d kvalitet. For de aller fleste er dette ikke engang et tema ved kjøp av nytt skjermkort. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gaming; 2x nVidia 6800Ultra i SLI. Ingen tvil om dette nei. Men i teorien er vel X850XT PE noe av det råeste en kan få (som enkelt kort) men det er ikke tilgjengelig enda og vil nok ikke akkurat bli enkelt å få tak i om man ikke skal ha Dell PC da. Dette begynner jo å blir vanlig. ATI sine toppkort er mer papirlanseringer og tomme løfter enn et tilbud til mannen i gata. Nvidia sine 6800 Ultra virker enklere å få kloa i. Det beste spillekortet som er mulig å få tak i per i dag er enten X800XT PE eller 6800 Ultra men de koster skjorta.. 2d da? hvem bryr seg om 2d nei da. det er sikkert, matrox sine kort hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Gaming; 2x nVidia 6800Ultra i SLI. Ingen tvil om dette nei. Men i teorien er vel X850XT PE noe av det råeste en kan få (som enkelt kort) men det er ikke tilgjengelig enda og vil nok ikke akkurat bli enkelt å få tak i om man ikke skal ha Dell PC da. Dette begynner jo å blir vanlig. ATI sine toppkort er mer papirlanseringer og tomme løfter enn et tilbud til mannen i gata. Nvidia sine 6800 Ultra virker enklere å få kloa i. Det beste spillekortet som er mulig å få tak i per i dag er enten X800XT PE eller 6800 Ultra men de koster skjorta.. 2d da? hvem bryr seg om 2d nei da. det er sikkert, matrox sine kort hvis jeg husker riktig hvilket kort er det beste som jeg får under 1000kr? Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gaming; 2x nVidia 6800Ultra i SLI. Ingen tvil om dette nei. Men i teorien er vel X850XT PE noe av det råeste en kan få (som enkelt kort) men det er ikke tilgjengelig enda og vil nok ikke akkurat bli enkelt å få tak i om man ikke skal ha Dell PC da. Dette begynner jo å blir vanlig. ATI sine toppkort er mer papirlanseringer og tomme løfter enn et tilbud til mannen i gata. Nvidia sine 6800 Ultra virker enklere å få kloa i. Det beste spillekortet som er mulig å få tak i per i dag er enten X800XT PE eller 6800 Ultra men de koster skjorta.. faktisk har jeg hørt at det er knappe 3% bedre enn x800 xt PE, faktisk er x800 xt PE bedre!!! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvilket kort er det beste som jeg får under 1000kr? Det beste kortet du får nytt til under 1000 er nok ATI 9600 Pro. Jeg ville likevel heller forsøkt å fått tak i et 9700 pro eller 9800 Pro brukt. Er du heldig får du et slikt til under 1000. De vil holde til tilfredsstillende grafikk (ikke heeeelt det samme som X800XT PE og 6800 Ultra for å si det mildt ) men det duger nok til å spille det meste. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 faktisk har jeg hørt at det er knappe 3% bedre enn x800 xt PE, faktisk er x800 xt PE bedre!!! hvordan kan X800XT være bedre når det yter 3% mindre? (mulig jeg har missforstått) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 faktisk har jeg hørt at det er knappe 3% bedre enn x800 xt PE, faktisk er x800 xt PE bedre!!! Du skal ikke tro alt du hører. I praksis er hovedforskjellen i ytelse mellom X850XT PE og X800XT PE klokkehastighet. X850 kortet er klokket litt høyere og vil da (i en test som er utført skikkelig) ha høyere ytelse da resten er likt. (antall pipelines, minnebåndbredde, minne etc) Det med at X850 kortet er 3% bedre høres helt riktig ut. Men det skulle også være mer tilgjengelig og dermed bringe ATI sine toppkort inn i reell konkurranse. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 6800Ultra og X800XT er best i forskjeligge applikasjoer. Men skal du ta det generelt er de så godt som like gode. Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Til dags dato er vel x800xt pe det beste kortet som er å få tak i (er vel ikke ennå mulig å få fatt i x850xt pe??). Det må se seg slått av 6800ultra i enkelte aplikasjoner, men ati kortet er nok hakket bedre generelt (er minimalt som skiller kortene). Men 2x ultra i sli vil nok være det beste en vanlig dødelig kan sette i maskinen sin for tida. Ryktene skal ha det til at nevnte Pixar skal ha noe über NASA badass kort, og det tviler jeg ikke et sekund på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå