Take Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Noen som vet om det er noen sider hvor det ligger bilder av xbox 2 el pl3. evt bilder av den nye grafikken????? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 www.itavisen.no hadde visst 1 bilde. Tror ikke det har kommet flere. Men kanskje på neste E3 messe? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 EA har gitt ut to bilder; ett fra et bilspill og et fra amerikansk fotball. Ingen av bildene er fra selve "gameplayet", men sannsynligvis fra cutscenes eller intro-videoer. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 unrealengine3 bildene da ? er ikke det xbox ? eller var det pc ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Unreal 3 er først og fremst for PC... Det finnes ingen bilder av neste x-box spill eller på noe av de andre nye konsollene. Bildene som ble lansert er bare slik de tror/mener grafikken vil bli. Selv tviler jeg... men håper jeg tar feil da Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 EA har gitt ut to bilder; ett fra et bilspill og et fra amerikansk fotball. Ingen av bildene er fra selve "gameplayet", men sannsynligvis fra cutscenes eller intro-videoer. Irriterende på spill "Å sjekk den grafikken(!)", men så viser det seg at det er fra cutscenes eller intro-videoer. Heldigvis går jeg ikke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå