runel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er klar over at det finnes mange innlegg om dette her, men det er og mye info fram og tilbake... Spør derfor: Finnes det noe nettbutikk som det er mulig å kjøpe RS-MMC minne til Nokia 6630 nå? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vi har noe som heter prisguiden her på amobil.no. Her kan du finne prissammenligninger på forskjellige telefoner, og tilbehør til disse, bla. minnekort. Her vil du også finne det du leter etter. Lenke til kommentar
stue Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg trodde det ikke fantes i butikkene ennu....men er ikke sikker... Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ......... Her vil du også finne det du leter etter. Så enkelt er det nok ikke...! De fleste rs-mmc passer ikke 6630. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vi har noe som heter prisguiden her på amobil.no. Her kan du finne prissammenligninger på forskjellige telefoner, og tilbehør til disse, bla. minnekort. Her vil du også finne det du leter etter. Men du vet vel at den ikke sier noenting om kompabilitet for 6630 som krever et ganske spesielt minnekort. Mpx er vel den eneste nettbutikk som skriver at deres RS-MMC DualVolt kort ikke fungerer for 6630. Er vel derfor runel spør om dette. Forøvrig overrasket over at dere ikke allerede har flyttet denne posten til "forhandlere". Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Flyttes http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Btw: Nå får det skjerpes inn på dette- det er faktisk flyttet over 5 tråder idag! Stenging kan bli neste tiltak. Endret 10. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Les i denne tråden, så blir du kanskje litt klokere. Og nei, det finnes ikke minnekort til Nokia 6630 ............ enda. Lenke til kommentar
runel Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) For det første: Beklager at jeg postet i feil kategori For det andre: Som rontonic sier, jeg spør her fordi jeg vet at svært få av RS-MMC kortene er kompatible med 6630. For det tredje: Takk for svar Endret 13. januar 2005 av runel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå