Gå til innhold

x 460-en jentetelefon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner hva dere mener, men er det noen som har en personlig mening om saken?

Min mening om saken er at en telefon er en telefon, at den er en jente telefon eller ikke er noe tull egentlig, for det er bruksområdet som er viktigst til syvende og sist, og hvordan telefonen dekker dette.

Generelt så har Samsung uansett mange designtelefoner som nok faller i smak hos mange jenter, men ofte lider telefonene av mindre funksjoner, dårligere menyer o.l. iforhold til konkurrentene. (Iallefall før, nå har Samsung tatt seg sammen litt)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Kan nok stemme at Samsung E330 og X460 tilfaller jenter i større grad enn gutter. Men dette går jo ikke på telefonen, mer det at jenter kanskje har en sterkere estetisk sans enn gutter. Sånn sett så overrasker det nok ikke at P910i hovedsaklig brukes av menn. ;)

Jeg personlig syns ikke at det er noe definert kjønnskille. Liker Samsungs telefoner veldig godt, og har ingenting imot at man velger vekk funksjoner til fordel for design til tider.

Lenke til kommentar

mitt intrykk er at flertallet at jentene jeg kjenner har klapp-telefoner, ingen gutter jeg kjenner har klapp-tlfer, tror jenter er mer opptatt av det estetiske sånn generelt (eget utseende, klær, møbler etc). Samsung lager stort sett stilige tlfer. Gutter er ofte mer opptatt av spesifikasjoner enn utseende... Tror mange av samsungs tlfer faller godt i smak hos jentene pga utseendet.

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar

Tja..er vel flest jenter som kjøper samsung i butikken jeg jobber i iallefall. Men de aller fleste gutta synes de er fine også.

De bare vil ha "sånn bluetooth" og lignende..selv om de ikke aner hva de skal med det da jeg spør. :roll::p . Så da kjøper de K700...hehehehe.

Lenke til kommentar
Litt OT, men kjerringtelefonen over alle kjerringtelefoner var vel SGH-A400? Den hadde til og med menskalender :yes: Samsung vet hva damer trenger... :thumbup:

Enig! Når man begynner med mens-kalender, er det tydelig beregnet på jenter. Siemens hadde også en klapptelefon, der de selv gikk ut og marnedsførte den som mer beregnet for jenter. Det var.. hukser ikke modellen, men det var den første klapptelefonen fra Siemens.

Jeg har hatt flere klapp-telefoner, blant annet E330, men følte ikke at jeg hadde noen jente-telefon. Som andre har nevnt, er det mer hvilke funksjoner telefonen har som avgjør valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...