loqron Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hva er viktigt å tenke på når jeg skal lage hjemelaget vann kjøling ?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 100% tette blokker. Vannlekkasje er noe dritt. Eller så burde du ha gode tegninger og perfekte mål. Og ikke minst et design med bra kjøleevne og "flow". Les workloggene til de som allere har laget slikt. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 100% tette blokker.Vannlekkasje er noe dritt. Eller så burde du ha gode tegninger og perfekte mål. Og ikke minst et design med bra kjøleevne og "flow". Les workloggene til de som allere har laget slikt. Skal ikke lage blokken selv !! Klare ikje det eg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Eh, hva er "hjemmelaget vannkjøling" da? Edit: Jasså. Endret 10. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
loqron Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 tank og radiator skal jeg lage sjøl !! edit: skal ikke lage ratiatoren. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kunne skrevet det i topic da.. Men radiatoren er viktig i hjemmelagd vannkjøling. Feks. en gammel bilradiator kjøler jo kjempe bra. Tanken har ikke noe imot å være en bøtte med nedsenket pumpe. så radiatoren er vikigest! Men det går lett å lage en stilig vanntank i plexyglass/lexanglass til en rimelig pris! Lenke til kommentar
loqron Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hvor stor må vanntanken være ?? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du må ikke ha vanntank, så det er det samme. Vanntanken gjør det bare lettere å fylle/tømme vannet. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Har tenkt å bruke bil radiator.. tenkte jeg skulle plassere den på husveggen det hadde jo blitt bra men det blir litt vanskligt når jeg skal på linke treff.. men jeg har en plan B.. Og det er å feste en bil radiator på den motsatte siden der plexien er MEN ER DET NOEN SOM VET HVA SOM ER "NTLDR IS MISSING" er ?? fikk den meldingen når jeg restartet pc'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå