Finnsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har problemer med en maskin, den booter og begynner å laste XP (sort bakgrunn og Windowslogo) slår seg så av og booter igjen, og igjen..... Noen forslag? Den har selvsagt vært i orden, har bare tilbrakt 2 dager på rommet til min 13 år gamle datter!!!!! Har Norton AV 2005, og Ad-Ware SE Plus installert. Prøvde et innlegg under hovedkort, men tror nok dette er rett sted! Har hatt samme problemet en gang før på en annen maskin, og da måtte jeg installere alt på nytt. Hadde håpet å slippe dette nå! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Først kan du prøve å starte opp i sikkerhetsmodus. Trykk F8 når den svarte skjermen kommer så kommer menyen. Når du er inne i Windows kan du trykke [CTRL]+[PAUSE] og under "advanced", "startup and recovery" er det en option for "automaticly reboot". Slå av den og omstart maskinen. Om maskinen krasjer da vil du få se feilmeldingen og om du skriver den her så blir det lettere å finne ut hva som er feilen. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hadde noe liknende på pcen min... bare at den starta etter andre reboot. Men uansett, det jeg gjorde var å deakvtivere(fjerne) alle programmer fra oppstart og så restarte, slå dem på igjen og restarte igjen. Det løste problemet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå