Løve Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Jeg tenkte å installre Windows XP 64-bits edition på pcen min nå, men før jeg gjør det er det noen ting jeg lurer på som ikke MSs kundestøtteartikler kan svare på. Vil jeg miste noe data eller noe når jeg oppgraderer og vil det bli som å oppgradere, ikke formatere? Og vil jeg kunne kjøre alle 32-bits programmene mine og intenting er uforandret når jeg er ferdig med å installere? Pcen vil kjøre som normalt? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis du ikke er betatester er det vel lurt å vente til programmet kommer i butikken. Beta er uansett ustabilt for mange Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Tror ikke helt det er beta nemlig. Jeg har ihvertfall ikke skrevet meg opp som beta tester. Jeg bare fant en link hos MS og siden jeg har en Athlon 64 tenkte jeg det ville være morsomt å prøve. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Win XP 64 er kun tilgjengelig i beta versjon. Installasjon gjøres på egen risiko. M$ ønsker jo selvfølgelig flest mulig til å teste dette slik at bugs kan bli funnet og fjernet. Derfor er det ikke bare registrerte beta testere som kan få tak i 64 bits. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Har ikke hørt at det er så ustabilt nå, men det jeg lurte på uansett er om jeg mister noe data og at alt er som før og om jeg får et OS eller to? Beholder jeg det gamle eller blir det som en oppgradering? Lenke til kommentar
Psy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Tviler litt på at du kan oppgradere win32 til win64, pga imkompatible biblioteker osv, men du kan jo prøve. Du er nok heller ikke garantert å kunne kjøre alle 32 bit programmene av samme grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå