Gå til innhold

Samsung SGH-E720, fake or beauty?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Samsung E720 er allerede bekreftet.

Her er amobil.no sin artikkel om Samsung E720 :)

samsung_e720_1.jpg

samsung_e720_4.jpg

Tekniske spesifikasjoner:

Type: Trippelbånd GSM 800/900/1800

Mål: 91 x 45 x 23 mm

Vekt: 90 gram

Kamera: 1-megapixelkamera (?)

Minne: 88,5 mb.

Skjerm: Internskjerm: TFT, 176 x 220 pixler; 262000 farger

Ringetoner: Polyfone ringesignaler

Trådløst: Bluetooth, Ir, GPRS, WAP 2.0

Andre: E-post, mp3-spelare

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Jeg mener skjermen! Er den "stor nokk" til å ha så mange farger. Husker den Nokia 6230, sjermen var så liten at jeg ble helt missfornøyd med hele mobilen. Liker generelt ikke Nokia, men likte den mobilen. Skjermen ødla det meste:( Men, ja; Mobilens skjermstørrelse er GOOD? :D er den btw større enn e700?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om utbyttet vil bli så stor på 720 sin skjerm (ergo, ikke så merkbart som om den hadde vært i en litt større skjerm, som 6600, 3650, 3660, 6630 eller noe slik), da denne er relativt liten igrunn, den 'gamle' oppløsningen var egentlig akkurat passe, kombinert med fargedybden.

Lenke til kommentar
Fet mobil! men har den videocamera? og er det 1.3 megapixler på den? når kommer den ut og hva blir prisen?

Den har hvertfall film mulighet, siden den støtter videomesseging. Om det er 1,3 mpx eller 1 mpx er ikke jeg helt sikker på, me i følge specsa står det 1 mpx kamera. Pris aner jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Fet mobil! men har den videocamera? og er det 1.3 megapixler på den? når kommer den ut og hva blir prisen?

Leser du på bildet ovenfor så står det 1 megapixel, har riktignok også hørt både 1,3 og andre oppløsninger, men da disse specsene er skrevet av Samsung (?, med forbehold om feil..) selv så tror jeg mest på det.

Når kommer den ut?

Ingen anelse. Tvilsomt at den kommer før sommeren egentlig, kan hende men det er nok mer sannsynelig at den vil finne veien i butikkene under sommeren en gang om den blir lansert på det norske markedet.

Prisen? Ikke billigere iallefall ;)

NB: Dette er uansett bare spekulasjoner, så sier ting utifra hva jeg tror, med forbehold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...