dandel58 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg har kjøpt meg en Maxtor DiamondMax 10 200GB S-ATA harddisk fra komplett.. men når jeg lagde partisjoner så inforerer xp om at det bare er 131 giga ledig på disken.. prøvde å partisjonere i f disk på 200 giga, men da sto det når jeg hadde instalert windows at 60 giga var brukt.. jeg ser en sammenheng mellom win xp og f disk.. 60 giga forskjell ca.. hva er feil.. denne disken skal da ikke være på ca 130 giga bare?? jeg har da betalt for 200 giga.. skal jeg sende denne i retur til komplett? eller vil jeg ikke få ny da? Lenke til kommentar
tomin Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ta et søk på forumet her så får du svar på spm dit mange som har hatt det problemet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Her på forumet har vi noe som heter "viktige emner". Dette er tråder som er helt øverst i en forumkategori, og disse inneholder informasjon som har vært oppe femhundreogørti ganger før (minst). Poenget med disse "viktige trådene", er at du skal lese gjennom dem før du lager en ny tråd. I denne kategorien har vi en "viktig tråd" som heter "Manglende diskplass?". I denne tråden finner du, utrolig nok, informasjon som hjelper folk som "mangler" harddiskplass. Og hva mangler du? Harddiskplass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg