Staalkontroll Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dette er for ikke på noen måte ment som noe oppfordring til piratkopiering. Men jeg har lenge undert meg over på hvofor en bare kan laste ned og ikke dele videre. Da med tanke på musikk. Hvilke lover/§ sier dette, og er det evt. smutthull som folk tar utnytte av? Jeg har også hørt noen rykter om endring i loven? Jeg har vært inne på TONO sine hjemmesider og sett litt, men finner ikke helt hva jeg leter etter. Hovedgrunnen til at jeg spørr er at jeg skal ha et ganske stort prosjekt og fremføring av nettopp dette MVH haddis Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis de sier JA til at folk kan dele musikk / filmer osv videre, vil spredningen av dette bli mye større enn den er i dag, siden det er blitt lovlig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Tja...ikke helt hva jeg var ute etter Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 net limiter? Nå(2005)skulle det vel ikke bli lov og laste ned heller? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Nå(2005)skulle det vel ikke bli lov og laste ned heller? who cares? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 noone Men netlimiter er det ett program som heter. Det tror jeg skal fungerer til ditt bruk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 e321: Hvordan skulle NetLimiter hjelpe ham? Jeg tror du skal lese første innlegg en gang til. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) woops... hvordan /hvorfor, samme det uansett, hvis du ikke vil dele kan du bruke netlimiter. Men, on topic Det er vel ingen lov som sier at du ikke kan bruke piratkopiert matriale... Men og spre copyright beskyttet matriale, DET er ikke lov. Det er vel bare det som står i "loven"..? Endret 11. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Vel, nettlmiter har absolutt ingen ting med saken... Jeg tenker mer på denne måten ---> § Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå