perspektiv Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg klarte å få bukt med den farlige eller ufarlige DSO Exploit ved å følge fremgangsmåten på denne siden: http://www.auditmypc.com/DSO-exploit.asp Spybot finner den i allefall ikke lenger! :-) Et annet spørsmål: Jeg installerte PAL Spyware Remover 1,1, som lå ved cd'en fra Hjemmedata. Den fant følgende problem, som ikke ble funnet ved å gå kjøre den grundige renseprosessen som er oppgitt øverst i forumet: c:\Programfiler\Microsoft Works Suite 2004\Setup\setuplng.dll > Trojan Doli Problemet er at PAL Spyware Remover ikke vil slette filen før du har registrert deg og betalt... Kan man slette denne filen for evig og alltid på egen hånd? Hvordan går man i såfall frem, skritt for skritt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
perspektiv Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har enda et spørsmål... Jeg har vært borte en ukes tid, og ikke vært på nett siden jeg sist kjørte full rensing av pc etter anvisningene øverst på forumet. bare et problem dukket opp når jeg kjørte Ad-Aware, og det er den samme filen som sist havnet i auto-quarantine. Så nå ligger den der som to objekter - ett etter den første scanningen før ferien, og en ny etter den siste scanningen. Er problemet at jeg ikke slettet den fra auto-quarantine-akrivet, som det står at jeg har mulighet til å gjøre? Er det da bare arkivet som slettes, eller også selve filen/objektet? Spesifikasjonene er som følger: Type: IE Cache Data Miner cookie:[email protected]/cgi-bin Hva foretar jeg meg? Må jeg fjerne dette manulet? Utgjør det noe problem? Jeg har for øvrig ennå ikke vært på nett med nevnte pc etter ferien, skriver dette dette fra den gamle pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå