StrongBad_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Noen forslag til komplett vannkjøling? har et Cooler Master Stacker kabinett.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg kan anbefale Thermaltake Bigwater.. funker bra, til en billig peng. det er kun kjøling på cpu though, men du kan utvide den.. hva har du tenkt å kjøle, og til hvilken pris? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Det er det jeg ikke vet, cpu er ikke veldig varm akkurat nå men har ikke klokket den, og det blir vel dyrere med gpu kjøling? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Komplett sett med dobbel rad, cpu og gpu (evt. chip) blokker så tror jeg ikke at du kommer under 2k hvis du skal ha noe som fungerer! Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Det blir nok bare til cpu. Det må passe til s 754.. Kom med forslag Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kjøp den største raddisen du finner, er jo så godt med god plass i bunnen på stacker kabinettet Har samme selv. Vurderer en BIX3 i bunnen eller 2 x Dual Heatercor raddiser! Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg er helt blank på vannkjøling, hva er BIX3 og Dual Heatercor? sleng ut et bilde kanskje? Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 noen som vet hvordan det er å sette kjølinga i bunn? er jo ikke støvfilter i stackeren (bunnen)... Lurte på å sette den på insiden til å suge luft inn, men ser ikke ut som om det er plass baki der... dr_k Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bruk en dobbeltradiator i bunnen av det kabinettet og kjøp deg en rbx blokk til cpu, har montert dette for en kamerat i samme kabinettet. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 jeg tettet igjen det gitteret i bånn med no slags skumgummi.. for det bare sugde inn støv og temperaturen ble faktisk 1-2 grad lavere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå