lobster Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg fikk plutselig en mistanke om at Whitebox ikke er et "ekte firma". Kan det hende at det er en av de andre laptopfirmaene som står bak Whitebox for å "skremme" kundene over til sine egene nettsider? Det kan jo hente at f.eks. Zepto står bak Whitebox og at de gjors på å ha et slikt møkkafirma for å skremme kundene til å velge Zepto.. Eller er jeg bare paranoid?? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg fikk plutselig en mistanke om at Whitebox ikke er et "ekte firma". Kan det hende at det er en av de andre laptopfirmaene som står bak Whitebox for å "skremme" kundene over til sine egene nettsider? Det kan jo hente at f.eks. Zepto står bak Whitebox og at de gjors på å ha et slikt møkkafirma for å skremme kundene til å velge Zepto.. Eller er jeg bare paranoid?? Chessus!!! Du er paranoid ja ..men morsomt å lese innlegget ditt ja Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Shit! Han har forstått alt ! O_o -Paranoid- Whitebox er skikkelige de, slik jeg har forstått. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Shit! Han har forstått alt ! O_o-Paranoid- Whitebox er skikkelige de, slik jeg har forstått. OFF Topic: 7 innlegg til nå og du har 1337 innlegg Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Dette er bare vås, ingen sannhet i dette, gi oss husaddressen din så vi kan besøke deg og "diskutere" saken nærmere, i mellomtiden vil vi at alle andre som har vært vitner til denne tråden skal glemme det de har sett øyeblikkelig, offisiellt finnes ikke denne tråden. På en annen side, liker vi at du deltar i å gi Whitebox dårlig rykte, da er planen vår velly... vi mener, siden vi ikke har noe som helst med dem å gjøre. Mvh, Agent Smith Zepto inc. Endret 10. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 "Skikkelige" er vel litt hardt å ta i, og "ekte firma" er vel kanskje å dra den litt langt. Men at det er noen som prøver å tjener penger der, det er sikkert sant. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Shit! Han har forstått alt ! O_o-Paranoid- Whitebox er skikkelige de, slik jeg har forstått. OFF Topic: 7 innlegg til nå og du har 1337 innlegg Wazzup med de der 1337greiene?! eller er det bare jeg som har gått glipp av noe? forklar plz.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg fikk plutselig en mistanke om at Whitebox ikke er et "ekte firma". Kan det hende at det er en av de andre laptopfirmaene som står bak Whitebox for å "skremme" kundene over til sine egene nettsider? Det kan jo hente at f.eks. Zepto står bak Whitebox og at de gjors på å ha et slikt møkkafirma for å skremme kundene til å velge Zepto.. Eller er jeg bare paranoid?? Pell deg i et hjørne og tenk over hva du har sagt. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hehe, klart de er seriøse.. fått med meg at de ikke er så kjappe på leveranser men de har da konkuranse dyktige priser.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Pell deg i et hjørne og tenk over hva du har sagt. cool.gif Hehe, godt sagt Jeg har forresten handlet med Whitebox selv, det eneste problemet jeg hadde var at jeg måtte vente i 4 uker før jeg fikk den. Syns det er verd det når det er 2000 forskjell. Endret 10. januar 2005 av zarz Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) IE1337 = FW = Firewire. 1337 betyr også på IT-sleng "lEET" dvs "LEET" forkortelse for "Elite". Karmacom Endret 10. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 IE1337 = FW = Firewire. IEEE1394 = Firewire. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 IE1337 = FW = Firewire. IEEE1394 = Firewire. ack ja, var i drømmeland. 1337 betyr bare "elite", ikke firewire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå