chairgame Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ja? hvordan gjør jeg dette? jeg bruker fireox, men får hele tiden opp IE via popups eller linker det var ikke noe sånnt alternativt når jeg innstalerte firefox Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Har du satt Firefox som standard nettleser? Tools > Options > General > Default browser. Sjekk at du har haket av her. EDIT: Flyttes til Programvare Endret 10. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 ah, der ble det fikset. men mail linken på msn er fremdeles IE... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 det finnes en plug-in eller extension sånn at linken på msn blir åpnet til IE,men jeg husker dessverre ikke hva den het osv... google it Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 med amsn kan du velge kva nettlesar du vil bruke når du skal sjekke mailen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå