Gå til innhold

Hva er min Samsung 191T verdt?

bleidd

Anbefalte innlegg

I min stadige søken etter større skjerm, vil jeg muligens selge min kjære Samsung 191T. Den er i sølv og sort, og fremstår som helt strøken, uten døde piksler. Analog og DVI-kabel kan medfølge. Jeg er meget fornøyd med den, men vil svært gjerne ha en skjerm med 1600*1200.

Hva kan den være verdt? Jeg tenkte rundt 2500-3000, men vil gjerne høre flere meninger først.

Skal uansett kjøpe nye skjerm før den blir solgt, så det blir nok en uke eller to til (eller noe). Er ute etter en skikkelig rettferdig pris for begge parter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg boikotter QXL grunnet elendig kundebehandling (se andre tråder om dem, bl.a. mine tidligere erfaringer) og dårlige betingelser (som "vi tar null ansvar, men skal ha masse penger av deg").

Uansett vil jeg ha en fornøyd kjøper med en rettferdig pris, som nevnt i første post.

Men takk for forslag folkens :)

Lenke til kommentar
https://prisguiden.no/produkt/2217

Den koster 6000,- og man sier ofte at halv pris for noe som er brukt er greit. Men det kan godt hende du får mer for den om du selger den på QXL eller noe sånt.

Du er vel kanskje ikke kjent med at denne skjermen er utdatert, og at dette kan være grunnen til at kun èn butikk har den inne, og at grunnen til at de har den inne sansynligvis er fordi den er overpriset?

Hm..

Denne tilhører jo T-serien.. men er litt bak i leksa når det gjelder modell.. Nypris i dag kan vel kanskje sammenlignes med 910N eller noe i den duren..

Nypris pr. dag dato.. ca. 3800 kr. kanskje..

60% av det = ca. 2300 kr.

Lenke til kommentar
Denne tilhører jo T-serien.. men er litt bak i leksa når det gjelder modell.. Nypris i dag kan vel kanskje sammenlignes med 910N eller noe i den duren..

Nå har ikke 910N DVI-inngang da, noe jeg mener LCD-skjermer bør ha.

910T (med DVI) koster ganske mye mer.

Tar du 60% av den, blir det rundt 3000.

Ellers selges jo 192- og 193-modellene fremdeles på mange butikker, og de er enda dyrere.

Lenke til kommentar

Nå har ikke 910N DVI-inngang da, noe jeg mener LCD-skjermer bør ha.

910T (med DVI) koster ganske mye mer.

Tar du 60% av den, blir det rundt 3000.

Ellers selges jo 192- og 193-modellene fremdeles på mange butikker, og de er enda dyrere.

Poenget mitt var ikke om den hadde DVI eller ikke...

Poenget var at 191T er utdatert, og dermed kan ikke skjermen settes opp mot Samsung 910T som vel er 191T sitt Barnebarn (eller oldebarn) i dag..

191T -> (192T ->) 193T -> 910T...

Catch my drift?

Derfor virker det helt bak mål å gi den samme nypris pr. dags dato som 910T, som på alle måter er en bedre skjerm...

Lenke til kommentar
Derfor virker det helt bak mål å gi den samme nypris pr. dags dato som 910T, som på alle måter er en bedre skjerm...

Testene her på hw.no sier noe annet. De har fått like god kritikk.

Og som jeg sa:

Dessuten skal man ikke kimse av DVI. Jeg mener at 910N ikke er en verdig sammenligning av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...