paroa Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! skal kjøpe ett nytt filmkammera etter at jeg har lånt fattern sin et stund men jeg er lei av at han ikke låner meg det og vist jeg får lov så må jeg høre et foredrag om hvor mye det koster og at det ikke må gå istykker osv... Jeg trenger et kammera med gode film muligheter om natta og gjerne med feste for lys og en input for mikrofon og en av inngang (får sånne eksterne linser) mer spessielle ting er det vel ikke... det må filme godt i mørket, det er viktig! Er det noe som passer rundt 10.000? Takk for all hjelp jeg får! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 hva med JVC GR-DV4000 ?? så det ikke var så bra til nattfilming men vist man får på et lys på toppen av det hele så burde det vel kanskje gå bedere? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Så nå at det andre kamera ikke hadde optisk bilde stabilisator, mens denne har det også har den ekte widscreen også hva jeg trenger det til veit jeg ikke. Canon MVX3i Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Som sagt tidligere; nattfilming(nightvision) er tull. Grønt bilde er jo bare grønsj. :!: Men skaff deg gjerne videolys, det hjelper veldig. For meg virker det som du er ute etter et kamera for morobruk/partyfilming, i og med at du er ute etter god nattfilming, når man gjerne bruker lyskastere når man skal lyse opp film. JVC GR-DV4000 skal visstnok være veldig bra, så det er ikke noe dårlig kjøp i den prisklassen, nei. Ekte Widescreen er jo gøy, så sånnsett er Canon MVX3i et bra valg, men JVC GR-DV4000 skal ha bedre bildekvalitet. Endret 10. januar 2005 av Oleway Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) ska ha kamera til "morro bruk" ja... jeg vil også ha muligheten til og plugge i en ekstra linse (av inn) tror jeg... er optisk bilde stabilisator et "must"? kan sjekke hva fattern har jeg... får det han har holder får meg, men det kostet 18000 i sin tid... EDIT: han har et sony DCR-TRV 20E vist det sier dere noe. han kjøpte det får noen år siden... ganske mange å tror jeg... Endret 10. januar 2005 av roaldsøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå