jøran Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Icemat Siberia Headset Her er det en test. Er dette noe å stase på eller ville dere heller gått for Plantronics Audio 90 Gamer eller Sennheiser PC150? (Siberia skal visst være bedre enn PC150?) Headset'et skal brukes til gaming. Endret 10. januar 2005 av jøran Lenke til kommentar
jøran Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Ingen som har meninger? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Jeg har sett i andre tråder at dette settet slår det meste innenfor FPS bruk. Men har dessverre ikke linker. Endret 14. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du ser jo nederst på siden at mange har byttet ut PC150 med Icemat Siberia... så jeg ville gått for det... (det skal sikkert jeg og ) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Bestilte et selv i natt sammen med Bigwater, så gleder meg til å teste. Skulle dog ønske de hadde sort/sølv utgave også... men men Noen som vet om et godt hengestativ til å ha på pulten? Lenke til kommentar
jøran Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Bestilte et selv i natt sammen med Bigwater, så gleder meg til å teste. Skulle dog ønske de hadde sort/sølv utgave også... men men Noen som vet om et godt hengestativ til å ha på pulten? Kunne du ha laget en liten mini-review når du har testet det? Hva er dårlig?, hva er bra?, er det bedre enn pc150?, osv. Slike ting kunne vært greit å vite Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har ingen erfaring med pc150. Men de tester jeg har sett via tidligere tråder sier at det slår det meste. Det har også et lydspekter som overgår det meste jeg har sett i spec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå