Artemis_Entreri Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hei! Har tenkt å kjøpe meg bærbar pc.. trenger en som håndterer litt nyere spill (hl2 o.l) Trenger ikke å kjøre hl2 på fullt med full AA og AF i 1600*1xxx, bare sånn middelmådig 800x600 med eyecandy off etc. Reiser en del så er litt flott om den ikke veier så alt for mange kilo, og den skal også brukes til spill som CS (1.6), WC3, film etc. Budsjettet mitt er jeg ikke sikker på, men vil ha det billigst mulig.. må også ha litt harddiskplass.. 40GB blir i minste laget for min del... Prøver å komme under 10k om det er mulig, vet ikke så mye om bærbare maskiner at det gjør noe om det ikke finnes noen bra under 10k, så prøv å hold det så lite som mulig over.. har andre ting å bruke penger på også.. =/ Takker på forhånd for alle svar mvh tore Endret 10. januar 2005 av Artemis_Entreri Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Acer Ferrari 3200 - 14,094 hos ITButikken - se her ellers kan du se på en Aopen 1557 hos Netshop eller en CL56 (fra Whitebox?) Endret 10. januar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå