Mr.Graham Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har blitt kjempeglad i vertikalgrepet til min 300D, og liker ikke å skille de to. Skulle gjerne hatt en snutebag å frakte den i, men sliter med å finne en som er stor nok. Den blir jo på størrelse med EOS 1D-variantene til Canon. Noen som har erfaring med hva som kan passe? Bruker den da bare med et lite standardobjektiv, med tele får jeg ta med bag. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lowepro har noe de kaller TopLoader. Tenker du på noe slikt? Klikk i så fall på bildet. Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Har sett på noen (er vel de i classic-serien), men de er det ikke plass til 300D med vertikalgrepet påmontert. Vet du, evt. noen andre om det er noen i denne serien som klarer å ta et 300D eller lignende med vertikalgrepet påmontert? Noen som har prøvd/bruker dette til vanlig? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Bruker Lowepro Toploader 75 AW til D70 med AF-S 80-200 f2.8 påmontert, Den har en "lysåpning" på 18/17 x 14 cm og er nesten 30 cm dyp. Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Tusen takk for tips! Ser ut til at jeg skal ta en nærmere kikk på AW-bagene i Toploader-serien til Lowepro! Endret 10. januar 2005 av Mr.Graham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå