mX mann Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg innstalerte slyle xp for en stund siden men jeg har nå avinnstalerte det. Det som er problemet er att jeg la inn en ny oppstarts logo i xp, men nå ligger det to der så jeg må altid velge hvilken jeg skal bruke før xp begynner og laste. jeg har nå tengt og slette den uorginale xp logon men hvor sletter jeg den, det er vell en mappe di ligger i men vet ikke hvor jeg finner den. noen som hvet. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Start -> kjør/run -> "msconfig" -> boot.ini -> "kontroller alle oppstartesbaner. Det burde ordne saken Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Start -> kjør/run -> "msconfig" -> boot.ini -> "kontroller alle oppstartesbaner. Det burde ordne saken Det hjelper ikke, jeg får uansett spørsmål om hvem av de jeg vil starte opp med under oppstart av win xp. Det må da finnes en måte og slette filen på. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Tror det ligger under C:\Windows\Resources. Husk bare å huke av for å se slute filer og mapper. EDIT: Det ligger under C:\Windows\Resources\ Endret 11. januar 2005 av Solar Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 start --> run (kjør) --> skriv inn: c:\boot.ini Legg til " /noguiboot" rett etter "/fastdetect". (eller aktiver /noguiboot haken i msconfig i boot.ini fanen) Hvis du vil ha den tilbake igjen kan du fjerne den "bryteren" du la til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå