Bugbox Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ska kjøpe meg ny mus snart,men klarer ikke å bestemme meg hvilken! lurte på om noen hadde noen erfaringer om hvilken jeg skal velge?? Lenke til kommentar
Artemis_Entreri Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 har selv mx510 og er strålende fonrøyd.. har hørt masse bra om Razer DB også.. er vell mer en smaksak hvordan mus du liker best. Razer sin mus skal visst være mindre, og mye lavere om du ser på bilder osv. liker personlig mx510 formen bedre, ligger godt i hånda mi Lykke til med valg av mus mvh tore Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Den beste er Diamondback, men det kommer ann på hvor mye penger du vil ofre på saken. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Jeg har selv Diamondback musen, og er meget fornøyd med den. Men har ikke prøvd 510 så jeg kan vel ikke kåre noen vinner. Endret 10. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Har selv mx510, er veldig fornøyd med respons, nøyaktighet osv. Men liker overhodet ikke formen på den. Edit: Dama kan ikke engang bruke mx510en fordi hånda hennes er for liten, så hun får vondt i håndleddet av å bruke den. Endret 10. januar 2005 av zaico Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har begge-mx510 lå bedre i min hånd razer har en mer universal form (liten)-jeg opplever også mye krangling med musen, pekeren forsvinner rett å slett. Lurer på å gå tilbake til mx510 musen-men uten tvil to av de beste spillmusene, du har jo Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 også Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva med Mx1000 da? synes den sitter vanvittig godt i hånda da, vet ikke hvor bra den er ellers da (Har ikke kjøpt den ennå) men ergonomisk synes jeg den er en drøm Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 snakk om seriøse spillumuser her Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Den beste er Diamondback, men det kommer ann på hvor mye penger du vil ofre på saken. Penger e vel ikke noe problem.vil bare ha den beste spillmusen har hørt at det er litt prob med razer musa.er det mye feil med mx-510? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har begge, til fps spill er razer musen overlegen, til standard surfing og windows er mx510 ørlittegranne bedre men det er mitt synspunkt. Smak og behag Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er jo smak og behag heile vegen. Men det er nok betryggande å lese kva for erfaringar andre har. Eg nyttar vanlegvis MX510 og tykkjer den er knall. Har testa Razer'n også og har ingenting å utsetje på den. Den er litt liten, men speccs er betre på den. Den kjem også med ferdigmonterte teflonføt og den glir utruleg bra på dei fleste underlag. Har testa MX510 og Razer DB på Steelpad og fUnc. Du må nesten berre få testa musene sjølv og finne ut kva for ei som ligg best i handa di. Det er det som gjer utslaget då du ikkje merkar den store skilnaden på nøyaktighet/presisjon... Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har hadde mx 510 , men har nå kjøpt meg razor diamontback magam og den er klart best Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Personlig liker jeg MX510 veldig mye, prøvde forige modellen av Razor, og det må jeg si at var en gedigen skuffelse, formen på den var helt uutholden, ser ikke ut som den er endret mye på heller.. Men, det er smak og behag, du kan hvertfall aldri klage på at MX510 ikke er presis Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg gikk no for en MX510 som erstatning for msie4.0 som venstreknappen klikka på. Gidda ikke gamble på at razor musa passet i handa mi. Ser så jævlig ut å holde. Håper MX510 er et utmerket valg. Msie 4.0 er veldig bra bortsett fra at den har en tendens til å svikte i venstreknappen. Skjedde på under halvåret hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå