Gå til innhold

MX510 V.S RAZER DB?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har selv mx510 og er strålende fonrøyd.. har hørt masse bra om Razer DB også.. er vell mer en smaksak hvordan mus du liker best. Razer sin mus skal visst være mindre, og mye lavere om du ser på bilder osv. liker personlig mx510 formen bedre, ligger godt i hånda mi :) Lykke til med valg av mus ;)

mvh

tore

Lenke til kommentar

Har selv mx510, er veldig fornøyd med respons, nøyaktighet osv. Men liker overhodet ikke formen på den.

Edit: Dama kan ikke engang bruke mx510en fordi hånda hennes er for liten, så hun får vondt i håndleddet av å bruke den.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Jeg har begge-mx510 lå bedre i min hånd razer har en mer universal form (liten)-jeg opplever også mye krangling med musen, pekeren forsvinner rett å slett. Lurer på å gå tilbake til mx510 musen-men uten tvil to av de beste spillmusene, du har jo Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 også

Lenke til kommentar

Det er jo smak og behag heile vegen. Men det er nok betryggande å lese kva for erfaringar andre har. Eg nyttar vanlegvis MX510 og tykkjer den er knall. Har testa Razer'n også og har ingenting å utsetje på den. Den er litt liten, men speccs er betre på den. Den kjem også med ferdigmonterte teflonføt og den glir utruleg bra på dei fleste underlag. Har testa MX510 og Razer DB på Steelpad og fUnc.

Du må nesten berre få testa musene sjølv og finne ut kva for ei som ligg best i handa di. Det er det som gjer utslaget då du ikkje merkar den store skilnaden på nøyaktighet/presisjon...

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg MX510 veldig mye, prøvde forige modellen av Razor, og det må jeg si at var en gedigen skuffelse, formen på den var helt uutholden, ser ikke ut som den er endret mye på heller..

Men, det er smak og behag, du kan hvertfall aldri klage på at MX510 ikke er presis :)

Lenke til kommentar

Jeg gikk no for en MX510 som erstatning for msie4.0 som venstreknappen klikka på. Gidda ikke gamble på at razor musa passet i handa mi. Ser så jævlig ut å holde. Håper MX510 er et utmerket valg. Msie 4.0 er veldig bra bortsett fra at den har en tendens til å svikte i venstreknappen. Skjedde på under halvåret hos meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...