Gilbert Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 <td onclick=""></td> Klikker man et sted i denne cellen, vil jeg at en spesiell radio-knapp skal bli checked. Hvordan? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Tror du kan bruke html til det. <td><label for="knapp1">Knapp1</label></td><td><input type="radio" id="knapp1" value="noe"/></td> Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 yeah, det trodde jeg også, inntil jeg fant ut at da må det være innhold i cellen. jeg tenker at man skal kunne klikke i celler uten innhold også, og det ser ut til å være en heksekunst Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Skal det være flere celler du skal kunne trykke på da, eller? Hvis ikke så kan du bare sette display:block; i css'n. Mulig du må sette inn en og. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Kan gi et eksempel på hva jeg forsøker å oppnå: Jeg har en tabell (ja, en tabell som brukes til tabulære data, ikke design ) med forskjellig informasjon. Hver rad begynner med en "radio", og jeg vil gjerne at dersom man klikker et vilkårlig sted i raden skal man huke av i "radio"-en. Har snust litt i phpmyadmin-kildekoden, men der skjer det andre ting når man klikker - jeg er rett og slett ute etter hvordan js kan sette checked til checked (xhtml) i en "radio" med gitt id. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå