kentbj Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei. Jeg skal kjøpe en ny cpu blokk til min vannkjøling. Har sett rundt å funnet ut at jeg har lyst på : Aquacomputer cuplex PRO Har funnet noen tester, men de er på tysk. Er ikke no flink i det. Noen som mener at jeg burdte kjøpe noe annet? som er bedre. Er ute etter tips. Altså socket A. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Danger Den TDX Socket A, finnes på microplex og netconnection! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 dd blokker er ganske dyre også . på www.psdata.no under vannkjøling så selger di den samme blokka i "løsvekt" som følger med i bigwater settet. den har en "S" vannkanal å ganske god nippler.. den koster ikke mer en 360,- eller no sont.. jeg syns den funker veldig bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Margarus, takk for tipset. En kamerat kjøpte BB for ett par dager siden. Så skal vurdere den. DangerDen rbx eller tdx... Hva er best av disse? syns tdx så fin ut. Og en grei pris ut ifra det jeg så for meg Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 TDX og RBX blokkene krever 1/2" slange dim og kraftig pumpe for å yte maks da, det er et lite minus.. men feks. Swiftech MCW6000A er helt ok med en svakere pumpe og 3/8" slanger! Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) hva er en svak pumpe? tror muligens jeg har enheim 1046. Kjøpte en innovatek sett. for 1 år sia. finner ikke igjen settet. Var ihvertfall en svart klump av en blokk som på nå. Denne bruker ikke de minste slangene. Usikkert på hva. Men er ganske tykke. Endret 10. januar 2005 av kentbj Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Den pumper 400liter vann i timen. Blir antageligvis litt for pinglete for tdx/rbx.. Hva med den swiftech blokken da? Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Den pumper 400liter vann i timen. Blir antageligvis litt for pinglete for tdx/rbx..Hva med den swiftech blokken da? syns den ikke er så "fancy" som de andre. noen som har erfaring med denne: Hydor Seltz L30 II vannsirkulasjonspumpe Eller denne: Alphacool AGB-Eheim Pumpe&Tank 1000 l/h Eller har noen andre bra rimlige pumper Endret 10. januar 2005 av kentbj Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 dd blokker er ganske dyre også . på www.psdata.no under vannkjøling så selger di den samme blokka i "løsvekt" som følger med i bigwater settet. den har en "S" vannkanal å ganske god nippler.. den koster ikke mer en 360,- eller no sont.. jeg syns den funker veldig bra i forhold til prisen. 325.- http://www.psdata.no/ps.asp?it=110572&mlevel=070400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå