Kridal Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 har lange hatt tenkt til å kjøpe ny mob man aldri fått ut fingeren.. Har nesten bestemt meg for D500 men lurer på hvilke andre som passer til mine behov... Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Ikke en avgjørende faktor -Spill: viktig. Form: -Format: hels ikke vanlig, men det går det også... -Vekt: under 120. -Antenne: Helst Intergrert. Skjerm: Farge -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: helst ikke mindre enn K700 sin og ikke dårligere oppløsning enn den.. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 5000 kroner til rådighet. (kan ha abbonomenet) Diverse: -Merke: Helst samsung, men er fortsatt åpen for andre merker. -Kamera: Ja. -Videokamera: tja, greit å ha men ikke viktig. -Symbian: er det samme egentlig... -triband: ikke en avgjørende faktor dette heller... -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: ja. -Minne: Nok til i allefall 200 bilder på telefonen og 5 sanger. -Minnekort?: ikke hvis det er plass til det jeg nevnte over. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: ja. -UMTS/3G: Nei. -Wlan: vet ikke hva det er så det trenger jeg nok ikke. -GPS: Nei. -Radio: ikke viktig i alle fall. -Bruksområder: Ringer en del og sender ganske mye SMS. Liker å ta bilder!! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kanskje D500 ja. Men hva med Nokia 6630? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 har sett på den også men syns design er veldig viktig, går derfor ikke for 6630.. noen andre forslag?!? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvis du klarer å leve uten IR kan du vel ta en titt på Nokia 7610? Lenke til kommentar
edonis Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Motorola E398 kan jo kanskje også være et alternativ, hvis du kan klare deg uten IR? Ser ut til å passe de fleste kravene dine ganske godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå