-morten Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Når jeg går inn på programmer.no med Opera, får jeg bare opp meldingen "Under construction". Selv med adresser rett til artikler osv, så får jeg bare den meldingen. Både her hvor jeg sitter med en eldre versjon (7.21) og andre steder der jeg har nyeste versjon har jeg dette problemet. Med IE og FF går det helt fint. Det er vel noe som burde fikses... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Eg har høyrt fleire som har hatt problem med å få vist ting tidlegare i dag. Eg brukar sjølv Opera 8.0 Beta, og har ikkje slike problem. Er dette eit problem som framleis finns på di maskin? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Ja, er sånn enda. Syns å huske at jeg fikk den meldingen når jeg skulle se etter noe for flere uker siden også, så det har nok vært sånn en stund. Kan godt ta en runde med Ethereal og skaffe deg alle headerne som servern/klienten sender osv, hvis det hjelper, bare orker ikke mer akkurat nå. :-) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Om du kunne gjort det, hadde eg satt veldig pris på det. Eg har sett denne meldinga ein gang eller to sjølv, men det har aldri vart over lengre tid (dvs. at det er alltid i orden på neste reload). Lenke til kommentar
-morten Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Så på trafikken for både IE og Opera, og eneste forskjellen som skilte seg ut var at de hadde forskjellige cookies, som du ser her: GET / HTTP/1.1 User-Agent: Opera/7.21 (Windows NT 5.0; U) [nb] Cookie: section=%28SECTION%29; language=norsk_nb Cookie2: $Version=1 GET / HTTP/1.1 User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; .NET CLR 1.1.4322) Cookie: language=norsk_bm; section=all Når jeg slo av cookies i Opera kom jeg fint inn, så det er vel en av de verdiene som er rare. Hva verdiene brukes til vet vel dere bedre enn meg, og kanskje også hvordan jeg har fått dem. Hvis det bare er noe rart jeg har gjort, sletter jeg bare kjeksene og anser problemet som løst. Men jeg har som sagt samme problemet på skolen også, så det stammer kanskje fra en feil på sidene for lenge siden? Uansett, dere får finne ut av det dere som har litt kode å se på. :-) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ved å trykke på "programmer.no"-logoen, vil du få resatt "section"-delen av kjeksen. Eg er ganske sikker på at det skal løyse problemet ditt. Me bruker desse kjeksa til å la folk kunne velge kva nyheter dei skal sjå, men eg er fullstendig klar over at systemet ikkje er spesielt brukarvenleg slik det er i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå