-Teddy- Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Når jeg holder musepekeren over en musikkfil, snarvei etc. så kommer denne boksen altfor fort! Legger ved bilde så dere skjønner hva jeg mener. Hvordan kan jeg få den til å poppe opp litt senere? Nå kommer den med én gang jeg "parkerer" musa! EDIT: Bilde drit, kommer nå Endret 10. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 OT: TV-Programmet på skrivebordet. Konge . Hva heter prog? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har w2k og ikke XP så jeg er ikke sikker, men du kan ta en kikk her: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop Pomfri, programmet heter Serious Samurize Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Last ned (Fra Microsoft) og installer TweakUI. Der er det innstilling hvor du kan justere forsnkelse på tiden det tar før disse boksene spretter opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 OT: TV-Programmet på skrivebordet. Konge . Hva heter prog? Samurize Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 OkOk, prøver litt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå