terjeho Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har problemer med brennte/kopierte filmer. Ripper DVD film med DVD SHrink. Brenner DVD plate med Nero 6.Alt OK. Skal spille DVD film som er kopiert: Den hakker/stopper(korte stopp) hvert 10-12 sek. Har prøvd 3 filmer med samme resultat. Hva er dette og hva kan gjøres for å brenne filmer med ok resultat? N.B.Har tidligere fått til dette med ok resultat. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gå tilbake til den versjonen av Nero du fikk det til med? Eller du kan også teste ut andre programmer som f.eks CDBurnerXP . Ellers kan denne siden hjelpe deg. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Har samme problemet selv.. forstår ikke hva som er galt. Har BenQ 1620 og bruker Nero 6. Siste firmware.. Er det Nero som har skylden her? I Nero CD-DVD Speed får jeg feilmeldingen "Unrecovered read error (031100) på alle de platene jeg har brent. Noen som hvet hva som er feil? Endret 10. januar 2005 av Howard B Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er ikke bare det at du nå har kjøpt noen billige dvd plater som du bruker til brenningen? Billige 4x plater brent i 8x, blir hakkete hos meg. Bruker kun Verbatim 8x DVD+R Pastell plater nå. Det er meget gode plater... Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Nei, tror ikke det. Bruker Verbatim DVD+R 12X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå