svenzini Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hei har et Saphire RAedon 9600pro 128 fireblade edition. Dugger dette til dagens og fremtidens spill? Tenker da på HL2, Cs, Aom, Battlefield osv Visst noen mener dette ikkke duger kan dere komme med forslag på kort jeg bør skaffe meg Thomas Svensen Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det går, men det er ikkje det beste... Radeon x800pro/xt og GeForce 6800GT/Ultra er dei som er i toppklassen, men desse korta korstar ein del. Kjøp eit GeForce 6800LE/NU så kan du softmodde det til GT hastigheit. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 tja, kan jo teste det på hl2, radeon korta gjør det visst veldig bra der.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg mener det duger...personlig så hadde jeg klart meg med et slikt kort i allefall... ...men, har du mye penger og er glad i god grafikk så er det jo bare å slå til på et 6800 ultra eller x800xt ellerno... Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Trur ikke det vil duge til FREMTIDENS spill.. men dagens vil den klare, men på lave oppløsninger da. HL2 vil det fungere på, siden folk spiller jo hl2 med ti4200 kort. Men ikke BRA v.o.m ! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Bla i denne trsten så ser du hvordan kortet ditt yter i sammenlingning med andre kort. http://graphics.tomshardware.com/graphic/2..._charts-08.html Om kortet duger eller ikke er helt opp til dine krav til grafikk og ytelse. Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 På den testen, betyr GeForce 6800 f.eks LE og NU? Eller bare vanlig 6800? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Trur ikke det vil duge til FREMTIDENS spill.. Tirsdag i denne uken er også fremtiden... Klart det går an å bruke. Det er ingen grunn til å bytte skjermkort før du faktisk merker at det det er i tregeste laget for deg. Altså: vent å se. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Trur ikke det vil duge til FREMTIDENS spill.. Tirsdag i denne uken er også fremtiden... Klart det går an å bruke. Det er ingen grunn til å bytte skjermkort før du faktisk merker at det det er i tregeste laget for deg. Altså: vent å se. helt enig med deg simen1 er unødvendig å kjøpe et nytt skjermkort hvis man ikke trenger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå