FM Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kom til å tenke på Claus Lundekvam i forsvar...han hadde eg glømt. En sterk kandidat imo. Fast på laget i premier league, og ny rekord nylig som nordmann med flest kamper i PL. Enig der. Fyren har vel knapt scoret ett mål, men har gjort veldig mye bra defensivt på banen de årene han har vært i Southampton. Han gjorde ikke akkurat Newcastle-forsvaret bedre...Kom ikke på noen verre da jeg skrev, så det ble han. Når jeg tenker meg om er vel Torjus Hansen hakket verre.. Greit nok, han gjorde det ikke bra i Newcastle, men han er langt i fra Norges verste midtstopper. Det samme gjelder Torjus Hansèn. @FM: Jeg tar ikke listen din seriøst engang. Han spurte om hvilke spillere som var de beste - ikke de DU synes er de beste sett fra et subjektivt synspunkt. Greit, det er bra spillere, men aldeles ikke Norges beste spillere. Sæternes holder klasse, men ikke internasjonal klasse. Samme med Raymond og Ragnvald. Han spør faktisk om hva vi mener, så da er vel listen til FM helt grei siden det er de spillerne han synes er de beste. Ser ikke ut som om Bandidos Pelle tør å komme tilbake for å forklare seg eller sette opp sin egen liste. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fyren har vel knapt scoret ett mål Det er vel ikke en midstoppers oppgave heller. Greit nok, han gjorde det ikke bra i Newcastle, men han er langt i fra Norges verste midtstopper. Det samme gjelder Torjus Hansèn. Har du noen verre? Lenke til kommentar
FM Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fyren har vel knapt scoret ett mål Det er vel ikke en midstoppers oppgave heller. Greit nok, han gjorde det ikke bra i Newcastle, men han er langt i fra Norges verste midtstopper. Det samme gjelder Torjus Hansèn. Har du noen verre? Hehe. Det finnes nok værre forsvarere i Norge ja. Dersom vi kun konsentrerer oss om Tippeligaen så vil jeg si at Torjus Hansèn er en av de dårligere, men lengre nedover i divisjonene finnes det selvfølgelig dårligere forsvarsspillere. Det jeg prøver å si er at dersom du påstår at Torjus Hansèn er Norges dårligste forsvarsspiller så har du ikke god peiling på fotball, hvis du derimot sier at han er tippeligaens dårligste så blir det verre å stemple deg som idiot. Og det å score mål som midtstopper: Neida, det er ikke hans hovedoppgave, men det er sjeldent at spillere scorer så lite som Claus. Tenker da på cornere og andre dødballer hvor midtstoppere ofte pleier å putte ett mål eller to i løpet av året (unntatt Ragnvald Soma da ). Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 kom igjen da. ikke TORE ANDRE FLO??? han er så dårlig. Frode Johnsen og Lars iver strand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå