sveintoreahus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) 1. Hvilken norsk midtbanespiller er den beste? 2. Hvilken norsk forsvarsspiller er den beste? 3. Hvilken norsk angrper er den beste? selv mener jeg: 1= Petter Rudi 2=Erik "panzer" hagen 3=Tore andre Flo Hva mener dere?!? Endret 10. januar 2005 av Gotara Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Okay.. Enig at Panzer'n er den beste forsvarsspilleren. *grine* HVORFOR MÅ HAN TIL RUSSLAND?!? **VIF** Så liker jeg Jon Arne Riise på midtbanen Angrep vil jeg ha Jon Carew :D Endret 10. januar 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
FM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Forsvar: Ragnvald Soma Midtbane: Raymond Kvisvik (Martin Andresen, Jan Gunnar Solli og Gamsten er også gode kandidater) Angrep: Bengt Sæternes Og ja: Eg e ekte BRANN-supporter!!!!!! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Forsvar: Ragnvald Soma Midtbane: Martin Andresen Angrep: Jon Aliu Carew Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Forsvar: Ragnvald SomaMidtbane: Raymond Kvisvik (Martin Andresen, Jan Gunnar Solli og Gamsten er også gode kandidater) Angrep: Bengt Sæternes Og ja: Eg e ekte BRANN-supporter!!!!!! Kunne ikke sagt det bedre. Lenke til kommentar
FM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Forsvar: Ragnvald SomaMidtbane: Raymond Kvisvik (Martin Andresen, Jan Gunnar Solli og Gamsten er også gode kandidater) Angrep: Bengt Sæternes Og ja: Eg e ekte BRANN-supporter!!!!!! Kunne ikke sagt det bedre. Vet Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Forsvar: Brede Hangeland Midtbane: Ørjan Berg Angrep: John Aliu Carew Har mange flere kandidater, men.... Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Og hvem er norges værste? jeg mener 1= torjus hansen/erik hoftun 2= trond andersen, hviss han er midtbane da:P 3=odd inge olsen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Dere tar stort sett feil, alle sammen. Beklager, skal ikke virke arrogant, men dere ser ikke særlig objektivt på saken. @Gotara: PETTER RUDI? Seriøst, det skal være en liste over de beste, ikke de verste. Petter Rudi er den største klossmajoren etter Carew (kommer tilbake til det). TORE ANDRÈ FLO? BWAHAHA! Ikke narr meg til å le. Når man ikke engang er heltidsfast på en svak Serie A-klubb som Siena, har man ingenting på listen din å gjøre. Erik Hagen kan jeg gå med på. En fryktelig spennende spiller som har utviklet seg enormt det siste året. @FM: Jeg tar ikke listen din seriøst engang. Han spurte om hvilke spillere som var de beste - ikke de DU synes er de beste sett fra et subjektivt synspunkt. Greit, det er bra spillere, men aldeles ikke Norges beste spillere. Sæternes holder klasse, men ikke internasjonal klasse. Samme med Raymond og Ragnvald. @Winters: Martin Andresen er en knakende god spiller om han bare blir mer stabil. Ellers har jeg kommentert Ragnvald før, og Carew er håpløs. Carew hadde et par gode sesonger i Norge, men skal jeg forklare deg hvorfor han har vært i så mange storklubber som han har vært? Carew spilte knakende godt i Vålerenga og RBK. Valencia tok en stor sjanse, og kjøpte ham. Han ble fort en flopp, beklageligvis for Carew. Da Roma ville leie en spiller, så de hos Valencia. Da de så Lørenskog-gutten sitte på benken, tenkte de: "Jøss, han har spilt hos Valencia, jo - han kan umulig være dårlig". De leide ham inn, og ble en flopp der også. Ble raskt plassert på benken. Han ble sendt tilbake til Valencia etter nedturen, og ble plassert på benken. Besiktas så etter en ny måltyv, og så at Carew hadde vært hos BÅDE Valencia OG Roma, og regnet med at dette bare MÅTTE være et godt kjøp. Derfor kjøpte de ham, og han ble nærmest en Gud for tyrkerne. Da han kom, og folk hadde store forventninger, skuffet han (les: IGJEN). Folk mener at han er klossete og svak. Han blir nå linket til Barcelona, fordi han har en vanvittig CV (Curriculum Vitae). Valencia, Roma og Besiktas er ingen dårlige klubber i internasjonal sammenheng. Barcelona-fans ønsker ham dog ikke i det hele tatt. La meg sitere en supporter: "Han er klossete - jeg vil ikke ha ham". Fotballnorge - vær vennlig og innse det. Han er en middels spiller med få kvaliteter som er viktige i internasjonal sammenheng. Til å være så høy er han dårlig på hodet. Han trenger 40 meter på å komme opp i toppfart, og det er svært sjeldent han har en hel langside å løpe på. Hans kvaliteter er ubrukelige i alle sammenhenger. Han er en svært lat spiller også. Komplett elendig igjennom. Beklageligvis. Alle som sier noe annet tar feil. Jeg har fulgt Carew nøye siden han dro fra Lørenskog. Det er kanskje tungt å innse, men fakta er fakta. Og fakta er at han er svært dårlig spiller. @John Kåre: Aner jeg en Viking-supporter? Hangeland er for øvrig en brukbar spiller, men aldeles ikke Norges beste. Ellers har du nok rett på midtbanen, men spiss er nok ikke helt korrekt (Les: ovenfor). Norges verste er: Forsvar: Torjus Hansèn. Midtbane: Trond Andersen eller Petter Rudi - tough choice. Angrep: John Carew om vi snakker om hype, men Bernt Hulsker er den dårligste. Denne listen er så og si 100 % korrekt, i og med at jeg er objektiv i tippeligaen, og har ingenting imot enkelte lag. Endret 11. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har ikke fulgt sa mye med i det siste, men: 1. Morten Gamst Pedersen 2. Ragnvald Soma 3. Usikker. Mange gode kandidater Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 1. Martin Andresen 2. Ronny Johnsen 3. Ole Gunnar Solskjær Dessverre har de to siste vært mye skadet, hadde de bare vært "friske", ville de vært norges' klart beste på sine felt. Jeg synes de er det uansett Lenke til kommentar
FM Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) @FM: Jeg tar ikke listen din seriøst engang. Han spurte om hvilke spillere som var de beste - ikke de DU synes er de beste sett fra et subjektivt synspunkt. Greit, det er bra spillere, men aldeles ikke Norges beste spillere. Sæternes holder klasse, men ikke internasjonal klasse. Samme med Raymond og Ragnvald. (...) Norges verste er: Forsvar: Torjus Hansèn. Midtbane: Trond Andersen eller Petter Rudi - tough choice. Angrep: John Carew om vi snakker om hype, men Bernt Hulsker er den dårligste. Denne listen er så og si 100 % korrekt, i og med at jeg er objektiv i tippeligaen, og har ingenting imot enkelte lag. Greit nok, jeg var kanskje ikke så veldig objektiv. Det jeg derfor vil er at du, MR. Perfect, setter opp en liste i stedet for bare å klage på alle andre. Og du kan ikke skrive John Carew på "dårligste angrepsspiller", snakk om å være subjektiv. Alle ser jo at fyren er god, men kanskje veldig oppskrytt. Kanskje vi i stedet for å lage en "dårligste spiller"-, burde lage en "mest oppskrytte spiller"-liste. Edit: Litt småpirk Endret 15. januar 2005 av FM Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) *snip* Hadde vore fint Bandidos Pelle om argumentasjonen din var kun saklig og ikkje slik "bWahaHA" opplegg.. Du kom dessuten ikkje med ei liste sjøl, men hengte ut alle andre sine... Ontopic: Keeper : Thomas Myhre (Er vel ikkje vits i å diskutere engang, men med E. Johnsen i storslag igjen kan han få konkurranse) Forsvar : Vidar Riseth / Ragnvald Soma Grunn: Riseth var vel grunnen til at Rosenborg igjen kunne innkassere ligagullet, sjøl om det var på håret. Med en makker i en nokså sliten Hoftun og en sleiphendt Espen Johsen, må fyren få kred. Liker dog ikkje Riseth, men han er en dyktig forsvarspeler. Soma var vel grunnen til at Brann fikk Bronse (iallefall bakover), nuff said.. Midtbane : Tilbøyelig til å sei John Arne Riise for tida, men om en skal tenke sentral playmaker så blir det vel....Svindal Larsen kanskje? (Her er det vanskelig å finne den beste imo) Angrep : Frode Johnsen i norsk tippeliga. En gigant i lufta og får faktisk til et par ting på bakken også. Skal vi derimot snakke om internasjonalt spel faller nok F. Johnsen litt igjennom med litt treg fart og dårlig teknikk. Rushfeldt har jo hatt storsesong i Austria Wien. (Ikkje fått det til på landslaget dog) Nei...det blir nok en Iversen i form. Fredheim Holm kan bli skikkelig god med litt rutine i kroppen Edit: Må også ha med Azar Karadas som kan bli spennande.. Endret 15. januar 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 1. Hvilken norsk midtbanespiller er den beste?2. Hvilken norsk forsvarsspiller er den beste? 3. Hvilken norsk angrper er den beste? selv mener jeg: 1= Petter Rudi 2=Erik "panzer" hagen 3=Tore andre Flo Hva mener dere?!? Petter Rudi er den dårligste fotballspilleren ever- den beste i Norge må være myggen, i den tiden han spilte. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dere tar stort sett feil, alle sammen. Beklager, skal ikke virke arrogant, men dere ser ikke særlig objektivt på saken. Vil ikke si at Carew er en av de dårligste spillerne, tror vi har mange som er dårligere enn han ja... Carew er jo en av de beste spissene Norge har hatt, ellers ville han jo ikke vært i utlandet :!: Tror ikke så mange tar sjangser når de kjøper spillere, formuen til europiske klubber er ikke så mye å skryte av Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Min oppfatning: Beste Forsvar: Brede Hangeland Midtbane: Ørjan Berg (men Jan Gunnar Solli er framtida) Angrep: Alexander Ødegaard Verste Forsvar: Ronny Johnsen Midtbane: Petter Rudi Angrep: Bernt Hulsker Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 @FM: Jeg tar ikke listen din seriøst engang. Han spurte om hvilke spillere som var de beste - ikke de DU synes er de beste sett fra et subjektivt synspunkt. Greit, det er bra spillere, men aldeles ikke Norges beste spillere. Sæternes holder klasse, men ikke internasjonal klasse. Samme med Raymond og Ragnvald. Han spør faktisk om hva vi mener, så da er vel listen til FM helt grei siden det er de spillerne han synes er de beste. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 VersteForsvar: Ronny Johnsen Den vil jeg ha en forklaring på! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Han gjorde ikke akkurat Newcastle-forsvaret bedre... Kom ikke på noen verre da jeg skrev, så det ble han. Når jeg tenker meg om er vel Torjus Hansen hakket verre.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kom til å tenke på Claus Lundekvam i forsvar...han hadde eg glømt. En sterk kandidat imo. Fast på laget i premier league, og ny rekord nylig som nordmann med flest kamper i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå