neb Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) endelig en brukbar LCD i hus! denne eizo skjermen står nå på mitt rom, til odel og eie! i tillegg kom lønna, en feit stress-less og en flunka ny seng rullende inn i samma slengen! Sikkert uintressant for dere, men jeg måtte bare dele det med dere! Edit: Glemte å si at min skjerm er svart (noe som er mye kulere enn grå og kjedelig ) ! Endret 10. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 du er jammen heldig du Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 haha fikk meg svart lcd i sommer Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bedre for seint enn aldri Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 haha fikk meg svart lcd i sommer You're my hero! Du er sikkert den første i hele verden! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 haha fikk meg svart lcd i sommer You're my hero! Du er sikkert den første i hele verden! ja jeg er nok det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå