-=FIREFOX=- Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har lenge tenkt på å overklokke prossorn min men har først nå tid til det; men jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det. Det hadde vert kjempe fint om noen kunne hjelpe meg. Hovedkortet er et asus hovedkort ikke sikker på hvilke type. Er veldig takknemelig for hjelp Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gå inn i biosen, så setter du fsb'en litt høgare, berre litt og litt om gangen. Da har du overklokka. Men vist det blir ustabilt må du sette frekvensen tilbake til standard. Det fins også andre måtar og overklokke på.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det finnes både guider å poster om klokking, jeg hadde den prosessoren før jeg gikk bare inn i BIOS (DEL under oppstart) og økte FSB en litt å litt å satte opp volten når den ble ustabil, men husk prosessoren går ikke lengere en 2,2GHz (jeg klarte vertfall ikke mer på den ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå