N00bie Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Okei! Har begynt å bli lei av å vente på dette kortet, det kommer jo aldri... Vet noen om butikker hvor dette kortet selges, i Sverige eller Danmark f.eks?? Har sjekket komplett og de har hatt en ubekreftet dato på kortet lenge, nå har de fjernet det fullt ut fra lista si. Er det noen andre kort som er like råe som dette? Hva vil dere anbefale i tilfelle det ikke er noen sjapper i utlandet hvor man kan få kjøpt dette da? På forhånd takk Mvh N00bie Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg vil anbefale deg og se testen på http://www.tomshardware.com Der tester de endel sis645 kort og datanbutikken harde fleste. De selger det også til 900kr tror jeg. Lenke til kommentar
N00bie Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Takk for svar, har nå også hørt at komplett får det inn den 20/06, bekreftet også:-) Så da kjøper jeg det der. Mvh N00bie Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Kjøpte dette hovedkortet hos databutikken og fikk det etter 5 dager. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
N00bie Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Dobbeltsjekket med Komplett og de sa at de fikk det inn i August nå Har bestilt det fra databutikken jeg også, så nå er det bare å vente:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå