Skuld Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hei! Jeg lurer på om noen vet om ett sted som selger overgang fra engelsk stikkontakt til norsk stikkontakt? Kjøpte ett apparat med feil type stikkontakt på nettet, og ingen av elektro-butikkene i nærheten selger det dessverre! Takker for svar! Mvh Skuld! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Beklager, men det har vært noen tråder om dette i formet tidligere. Konklusjonen har vært at man i Norge kun får kjøpt adapter fra norsk system til utenlandske system, og ikke motsatt. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Heisann. Om det gjelder PC så bør du greit få tak i apparatkabel med engelsk støpsel. Har faktisk et par i søpla her nå Lenke til kommentar
Tristan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har noen få liggende igjen fra den gang jeg drev butikk. Kan selge de for 10 kroner stykke + porto. [email protected] Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Tusen takk for responsen! Tristan: you got mail:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå