Magnusha Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! har akkurat kjøpt meg denne PSU'en, så lurer jeg på om det bare er å skru på eller om jeg må endre noe bakpå...? Det er noen bokstaver bak der --> H M L A hva er dette? så er det en bryter som kan flyttes fire hakk eller no.... Kan jeg bare skru den rett på eller må jeg justere no?? Ps: er ikke no rød bryter der... Takker for alle svar Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 tror det er bare å skru på. men skal det egentlig ikke være en rød bryter der? er/står jo det på siden der. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gjetter at det er innstilling for viftehastighet. High, Medium, Low. Lenke til kommentar
T2T Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gjetter at det er innstilling for viftehastighet. High, Medium, Low. Tipper at du har rett der hårek Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 vis dere ser på på linken av den han har kjøpt så står det: Anmelder: Deosl Fungerer greit i praksis. Spørs om det trengs fargelys fra psu'en. Endrer du på vifte hastigheten(via en rød knapp) så skifter den farge fra: blå, grønn & rødt. Kanskje litt irriterende når man ser på film i mørket? så det skal jo være en rød bryter der å. den synes også på bilde av PSU'en. Lenke til kommentar
T2T Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 For de tre viftene i strømforsyningen er det fire «modus» som velges via en bryter på baksiden – tre for forskjellige hastigheter, og en for automatisk vifteregulering. Her kan du lese resten av testen, riktig nok med en Hiper HPU-3S525 og ikke Hiper HPU-3S425. De har de samme bryten på baksiden, regner med at det er kun watten som er anderledes den som er testet hos pc-world. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...E07F892C302A8DC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå