Joachim_F Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det ultra-massive flerspillerrollespillet Wish har blitt kansellert, midt under andre fase av betatestingen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg kan ikke hevde at jeg elsket dette spillet. Utdatert grafikk, liten mulighet for unike karakterer, grunne quests, dårlig gameplay, blant mange ting. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ganske synd dette spillet er kanselert, de må gå med enorme tap:( Men uansett, veldig mye gode ideer, selv om jeg ikke likte spillet så mye, de tok ideer fra bla. Ultima Online, noe jeg er fornøyd med, spesielt skillsystemet:) Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 haha.. grafikken, ja.. teksturen på rustningen til mannen på bilde 25 ser ut som om den er tatt direkte fra en av skrivebordsbakgrunnene i Windows 95. Skog i ramme. :!: Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ganske synd dette spillet er kanselert, de må gå med enorme tap:( Mutable Realms jo lagt ned Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ganske synd dette spillet er kanselert, de må gå med enorme tap:( Mutable Realms jo lagt ned auda, såpass:( ------- Skog i ramme Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 El Oh El? synd da, men det blir vanskelig å være mmorpg nå som Wow er på trappene. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 egentlig ikke. Jeg har gått lei nå av wow allerede. Hva kan man gjøre der? Flyr jo bare rundt og tar de elendige questa der om og om igjen. Tenk at jeg virkelig gadd å kjøpe det.. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Testa betaen og ble ikke særlig begeistret for spillet, men synd at de må legge ned. Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 skjønner dem godt, havnet nok i skyggen av andre store titler. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 egentlig ikke.Jeg har gått lei nå av wow allerede. Hva kan man gjøre der? Flyr jo bare rundt og tar de elendige questa der om og om igjen. Tenk at jeg virkelig gadd å kjøpe det.. Da er vi to. Ble egentlig lei etter en dag med beta testing. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Heheh Har nå spilt den amerikanske retail utgaven av WoW siden release Må ærlig innrømme at jeg ikke kan forstå hva slags MMO spill som skal fenge dere dersom dere ikke liker WoW... (Veit dette er delvis OT, men folkene som ventet på Wish må jo se etter alternativer ) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har selv spilt Dark Age of Camelot i nærmere 2 år nå. Vil påstå at det er det beste MMO'et på markedet. Utrolig bra spill som har både PvE og PvP(RvR). Det fenger i hvertfall meg 10x så mye som World of Warcraft gjør. Men det er vel egentlig smak og behag. Følte ikke at WoW ga meg den spillopplevelsen jeg er ute etter. Noe som er en fin blanding av både PvE og PvP. I WoW så er det mer enten eller. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dette er intet annet enn trist. Tredje "lovende" tittelen på kort tid som har måtte gå til det tunge skrittet å legge inn årene. - Midgaard (FunCom) - Wish - Dragon Empire (CodeMasters) Sistnevnte hadde jeg veldig stor tro på... Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Var det ikke "Mythica" det het, det vikingspillet som Microsoft kansellerte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg