DarkSlayer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) http://studweb.hig.no/030702/index.htm oppdaget plutselig at jeg har en bøgg på siden min ... som jeg ikke fatter helt. Ser du nøye på blokkene på siden (og bilder) så kan du såvidt se en loddrett skyggestrek enten uttafor til høyre, eller et par pixler inni fra venstre. Bildene har en loddrett strek, ca 2px fra venstre, mens ser man på blokkene der jeg enten har meny, innholdet el.lign. så finner man en loddrett strek til høyre et par px uttafor liksom... noen idee'er? Oppdaget dette plutselig, og jeg sitter å roter med dette, men jeg vet ikke om det skyldes en feil i css koden, eller feil farge på "border", eller feil innstillinger på "border" .... eller hva det nå er help? PS: Når jeg holder musa over meny-elementene (hoverer over), så ser det ut til at skyggestreken forsvinner på akkurat det elementet. Endret 10. januar 2005 av DarkSlayer Lenke til kommentar
joffar Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 så ingen skygger eller streker jeg.. FF 1 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ikke jeg heller, verken i FF eller Opera. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hmm ... nå sitter jeg på feil pc, så jeg får ikke uploadet et bilde for å vise feilen. Brukte både Opera og IE siste versjoner. Ikke testet FF. Feilen er vanskelig å se, men se nøye på de "grå" bildene av modellene mine. 2px inn fra venstre kant så går det en loddrett tynn strek (den er litt lysere). Oppdager du den, så oppdager du disse strekene til høyre for de fleste elementer jeg har på siden. Det er litt misfarging, ikke mye. (jeg har gått i 6mnd uten å legge merke til dem...) Endret 10. januar 2005 av DarkSlayer Lenke til kommentar
joffar Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vel zoomed bildene til 400 % og så fortsatt ingentine, men dersom du har gått 6 mnd uten å se det, er det vel ikke så mange andre som har sett det heller... sikker på at det ikke er en innstilling på skjermen din som skaper en refleks eller noe? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Fått bekreftet feilen fra en kompis av meg (som kunne se på bildet som jeg laget, hvor jeg utdypet feilen). http://home.tiscali.no/tormdahl/bugg.png bildet hvor jeg uthever feilene litt ... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Uhm, er det borderene du mener? Eller....? Ser ikke noe skygge. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ser ikke noe her heller... Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 tabbe var skjermen ja ... må ta en prat med de to kompisene mine som også så feilen ... problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå