Jallis 370 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Så en thread hvor en spurte om musen MX510 var no å kjøpe. Vel, jeg har'n og etter 3 ukers erfaring med den vil jeg anbefale den til gamere som vil ha en rask og billig mus med masse knapper. Noen av dem er vanskelige å trykke på (3 som er horisontalt ved scrollen er under langefingeren dersom du bruker 3 fingre. I alt 4 kanpper under der...) men ellers er det bare positivt å bruke den. Skal kjøpe en musematte (steel 4D eller no) som vistnokk skal få bedre gli på den, enda glien jeg har på en 10kr matte er bedre enn all annen gli (mange gli'er gitt...) jeg har prøvd... 400kr på datakjeden. Hvis man ikke liker høyre-muser så er broren MX310 neste valg. Litt liten men det gjør at du får bedre kontroll over den enn andre nøytrale muser. Måtte bare dele dette med noen. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 skru ut den metallklumpen som er inni, så har du fått deg en enda bedre mus Lenke til kommentar
klikko Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 metal klump? explain... Lenke til kommentar
cowai Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 skru den opp den opp... og ta ut et lodd. Det er der for stabiliteten (tror jeg) Du mister heller ikke garantien (tror jeg) Den blir lettere og blir da lettere å bevege... Har ikke den musen da... Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gjelder det for mx500 også? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Gjelder det for mx500 også? ja. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Garantien mister du jo med en gang du skrur den opp da. btw. jeg har ingen garanti lenger menne har fortsatt loddet. Liker den best med det.. Endret 11. januar 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har tatt ut loddet på min mx500, og jeg syntest den ble bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå