Master Casemod Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hei....jeg har fått snerten av Tt Bigwater og skal bestille det snart. hva er det jeg bør gjøre når jeg skal installere anlegget? hvordan/ hva gjør jeg når jeg skal montere kjøleblokk osv. tar imot all hjelp og tips fra de som har peil på dette. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 sett settet sammen og testkjør det før du installerer det! ellers kan det samme skje som hendte etter 4mnd hos {Zevz} "Se her" Bedre føre var, enn etter snar søk litt rundt på forumet... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 den var ekstermt sur for han da,det var no orntlig dritt....får mareritt nå jeg håper ikke det skjer med min vannkjøling får testa det orntlig å sjekke det grundig før jeg skrur det på da Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er så lett at hvem som helst kan gjøre det. Følger med manual ogaå hvis du skulle være i tvil. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) men hva med dere som har Tt Bigwater å har erfaring med det a?..er det ålreit anlegg eller børr jeg bytte ut noe? når jeg skal på lan.. hva børr jeg tenke på da?...viss feks vannkjølings anlegget blir fillerista slik at det oppstår lekk..åssn unnga det? har en Coolermaster Jet 7 vifte. en venn av meg har opplevd at den sitter bom fast på cpuen hans. har samma vifta..børr jeg helst har oppvarmet kjølepastaen før jeg tar av cpuen slik at jeg feks ikke drar med cpuen opp sammen med vifta Endret 10. januar 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 men hva med dere som har Tt Bigwater å har erfaring med det a?..er det ålreit anlegg eller børr jeg bytte ut noe? Du kan jo lese litt i denne og denne tråden så kanskje du finner ut noe. Det fungerer veldig bra, du trenger ikke bytte noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå