loggon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kjøpte en T 68 i, fra demosalg på komplett.no 18.7.2003 for kr. 1600.- Byttet til Netcom og nå viser det seg at den er låst til Telenor. Sony Ericsson T68i Artic Blue WAP EMS 900/1800/1900,HSCSD,GPRS & MMS - Demo Released for picking: 2003-07-18T19:12 Picking started: 2003-07-18T19:12 Picking completed: 2003-07-18T19:12 Packing completed: 2003-07-18T20:23 Shipped: 2003-07-18T20:23 1.00 1559.92 1559.92 De svarer ikke på mine email om "Returnere Produkt" hvor Jeg spør om de kan låse den opp for meg, pr. tlf. lovte de å se på saken måtte finne han som har med mobil å gjøre, lovte å sende mail fikk denne. (Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei. Dit is geen RMA nummer. Laat het subject-veld ongewijzigd.) Hei. Les her for SOny ericsson support : http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...&zone=ps&lm=ps1 les her Mvh TOMN Men sliter med å finne løsning på mitt problem hos Sony Ericson så da er Jeg vell ikke kommet meteren videre eller hva komplett.no ? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Slik skal det selvfølgelig ikke være selv om det er en demotelefon. Jeg har bedt "TOMN" om å ta kontakt med deg i morgen tidlig. Fint om du sender oss saksnummeret på saken så går det litt raskere og finne tilbake til saken din i morgen tidlig når support er tilbake på jobb. :-) Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Selv om telefonen er låst til Telenor, så er det fullt mulig å låse opp mobilen selv etter utløp av bindingstiden. Opplåsningskode finnes her. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Selv om telefonen er låst til Telenor, så er det fullt mulig å låse opp mobilen selv etter utløp av bindingstiden. Opplåsningskode finnes her. (Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei. Dit is geen RMA nummer. Laat het subject-veld ongewijzigd.) Hei. Pingo68 skrev inn en løsning funket denne? på telenor sine hjemmesider http://telenormobil.no/kundeservice/operat...ratorlaskode.do hvis ikke får du heller sende telefonen tilbake til oss så fikser vi problemet for deg. Mvh TOMN På IMEI-nummer: 3503724580xxxxx får Jeg denne Feilmelding Operatørlåskode er ikke tilgjengelig, kontakt Kundeservice. Noe videre kommer ikke Jeg. Var også nede i sentrum og hørte, de sa at man må ha div. data på opprinelig eier, altså han som returnerte mobilen til dere før Jeg kjøpte den . For insendelse til dere skall den merkes med noe retur nr. ? Hei. Du må logge deg inn på kontoen din, sorter etter ordre, se på, finn ordren med telefonen, se på, trykk returner et produkt, fyll ut informasjonen der, skriv i feilbeskrivelses feltet hva som er galt. Du vil da etter 1-2 dager mota et returnummer som du da markerer pakken med når du sender den tilbake til oss. Mvh TOMN Ja da måtte Jeg sende ny RMA den 3 forøvrig på samme sak, med ny forklaring på problemet å det hele. Regner nå med rask saks gang!. Endret 11. januar 2005 av loggon Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hvis du ikke har lyst til å evnt. sende moben fra deg ring til telenor på 09000 og be om å få låsekode, så får du den fra de Lenke til kommentar
loggon Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 hvis du ikke har lyst til å evnt. sende moben fra deg ring til telenor på 09000 og be om å få låsekode, så får du den fra de Problemet er Komplett.no har tatt den i retur fra en person som sikker har kjøpt mobilen med binding han står registrert hos Telenor og uten personalia på denne personen er det ganske umulig å åpne mobilen lovlig for andre mobil aktører. Skjønner jo man ikke utgir andres personalia men da må de selv gjøre jobben og det håper Jeg da. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har du ringt telenor kundeservice på 09000? Har fåt oplåsningskoden på en ericson der før uten å oppgi noe personalia, så du trenger ikke være kunde der nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå