Siow Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe meg nye høyttaler for ca. 500,- . Vil at det skal gå ann å spille høy og klar musikk på dem. Har ikke så mye greie på høyttalere, så spytt ut dere som kan noe om det Vært fint om det er uttak til headset, evt. mikrofon. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 kan vel ikke si at det finnes brae høytalere til 500kr, men det finnes noen brukbare. se prisguiden.. her : https://prisguiden.no/produkt/9049 men ganske mye mer enn 500kr.. anbefalles på det sterkeste disse: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21875 lykke til Lenke til kommentar
Siow Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har et Grundig CDM 700 anlegg. Ganske gammelt, så kanskje få har hørt om det CD og radio anlegg.. Kan jeg bruke dette på dataen min? En kamerat av meg har et nyere anlegg, og han bruker det på dataen. Var ikke mange hull for kontakter i mitt anlegg. Var bare slike røde og svarte ledninger som går til to høyttalere. Hadde vært fint å bruke de høyttalerne, enn å kjøpe et nytt sett for 1000kr.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Logitech og Antec har 2 brukbare 2.1 anlegg. Sjølvsagt ikkje super-lyd, men der er det heller ikkje alle som treng (les: inkludert meg) Lenke til kommentar
Siow Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Takk for alle svar, men er det noen som vet om jeg kan bruke de høyttalerne? Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Alle PC-høyttalere passer selvfølgelig til PC... det sier jo seg selv. Men det er egentlig svært begrenset hva man får for 500 når det gjelder høyttalere. Dersom du ikke er avhengig av at flere skal høre musikken\lyden så ville jeg heller anbefalt et headset, som gir mye "mer" lyd for pengene! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Logitech X-230.. Du finner billigste pris i prisguiden ;-) Lenke til kommentar
Siow Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 kiMMey: Jeg spurte ikke om pchøyttalere Hvis du har lest litt lengre opp, har du skjønt d! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 heter det brae? Nja, dårlig norsk.. Er bedre å omformulere litt å si : Er det noen bra høytalere til 500 kr? Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 kiMMey: Jeg spurte ikke om pchøyttalere Hvis du har lest litt lengre opp, har du skjønt d! Aaah... min feil, sorry! Lenke til kommentar
Siow Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Vet ikke om det heter "brae", men jeg sier det fordi ! Jeg tror jeg legger i litt mer penger, og kjøper Logitech Z-2300. Høres ut som det er et bra sett Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 x-230 og x-530 er fine budsjettsett med nærmest perfekt lyd... Også er de passe enkle... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg tror jeg legger i litt mer penger, og kjøper Logitech Z-2300. Høres ut som det er et bra sett Ligger i den blemma jeg og.. Skal liksom inn på et lite rom.. 5,5m2, så jeg vet ikke helt om det er noe særlig nødevendig med Z-2300... Alternativet er X-230.. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 for å svare på spørsmålet, hvis du har som du så fint sa det" røde og hvite" kontakter på annlegget ditt, så går det an å kjøpe en omformer fra minijack til denne kontakten(analog?). så ja, såfremt de kontaktene på anlegget ditt er innganger og ikke utganger, så skal det gå greit. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg tror jeg legger i litt mer penger, og kjøper Logitech Z-2300. Høres ut som det er et bra sett Ligger i den blemma jeg og.. Skal liksom inn på et lite rom.. 5,5m2, så jeg vet ikke helt om det er noe særlig nødevendig med Z-2300... Alternativet er X-230.. er i grunn enig, er overkill med så heftige høytalere på så lite rom. Har selv logitec z680 og hvis en setter de opp i et lite rom, så er det nesten som om lyden ikke får plass til å spre seg, og blir på en måte borte. Mitt tips til alle som skal ha seg "små" 2.1 sett er å kjøpe logitec.. ikke kjøp billige creativesett, det eneste creative har lagd som det står respekt av er deres gigaworks-serie(som koster mange høvdinger=) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120691&cks=PRL er min favoritt i prisklassen 500++ Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Takker for en avgjørende kommentar angående mitt valg. Ja.. Sant.. De hadde gått litt i glemmeboken.. Hooker opp de i Sort jeg.. skal vel være litt bedre enn X-230 Takker for reminderen.. Endret 11. januar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Takker for en avgjørende kommentar angående mitt valg. Ja.. Sant.. De hadde gått litt i glemmeboken.. Hooker opp de i Sort jeg.. skal vel være litt bedre enn X-230 Takker for reminderen.. litt bedre? natt og dag faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå