Migr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Jeg har kjøpt meg en ørken rotte Og så lurte jeg på noen tips og sånnt fra deree som har ørkenrotter eller noe sånnt.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Burde du ikke spurt om tips FØR du kjøper kjæledyr? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hei Jeg har kjøpt meg en ørken rotte Og så lurte jeg på noen tips og sånnt fra deree som har ørkenrotter eller noe sånnt.. jupp. bruk høy og ikke spon da disse gnagerne kan få alvorlige lungesykdommer. og ikke dra dem i halen da dems forsvar er å bite og vri seg rundt og "slippe" halen. om dette skulle skje så frykt ikke det gror av seg selv... JA JEG HAR JOBBET I DYREBUTIKK og har hatt det meste av di små irritable gnagerne P.s husk E vitaminer til dem da EDIT:LEIF ONE MORE TIME Endret 10. januar 2005 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dobbelpost. Fortsettes her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg