Danny Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) kjøpt meg mp3 spiller og de medfølgende proppene er jo jalla. Står mellom klasikkeren koss porta pro eller denne http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?pat...,33,111&id=1030 syns koss`en ser litt 80 talls ut men noen som vet om lydforskjelen er stor? noen som vet garantien på akg?vet at koss har nærmest livskalitet på slitedeler og sånt. hadde vært fint å høre om noen har testa begge? Endret 10. januar 2005 av Danny Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg vet ikke så masse om det AKG-settet, men brukbart mye om PortaPro (og en rekke andre telefoner). Hvis du sier hva du vektlegger, er det lettere å hjelpe deg. F.eks, spiller design noe rolle? Har vekt noe å si? Skal de spille høyt? Masse bass? osv.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg vil anbefale PortaPro. Det er veldig god lyd og jeg syns det er litt stilig jeg. Eneste minuset er at det kan lugge pittelitt. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Design er litt viktig,viktig at de kan brettes så de tar minimalt med plass,spiller mest rock så bass er ikke så viktig men bør dunke litt,trenger ikke spille så høyt bare brukbart vekt er jo viktig vil ikke mursteiner hengende på hodet Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jepp, da funker jo de fint. De brettes sammen lett som ingenting. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Kanskje Sennheiser PX100 er noe for deg, eller muligens PX 200. Av modeller som ikke kan brettes har du blandt andre Sennheiser HD 497 og Beyerdynamic DT231. EDIT: PortaPro er ikke sikkert er det beste du får tak i. Personlig liker jeg disse dårlig. Men for all del, kjøp det du vil ha. Er du i tvil er det få ting som er bedre enn å ta med seg et par CDer du er godt kjent med på en butikk som selger diverse hodetelefoner, så velger du de du liker best. Endret 10. januar 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå