Gå til innhold

trenger hjelp til valg av hodetelefoner

Anbefalte innlegg

kjøpt meg mp3 spiller og de medfølgende proppene er jo jalla.

Står mellom klasikkeren koss porta pro eller denne http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?pat...,33,111&id=1030

syns koss`en ser litt 80 talls ut men noen som vet om lydforskjelen er stor?

noen som vet garantien på akg?vet at koss har nærmest livskalitet på slitedeler og sånt.

hadde vært fint å høre om noen har testa begge?

Endret av Danny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke så masse om det AKG-settet, men brukbart mye om PortaPro (og en rekke andre telefoner). Hvis du sier hva du vektlegger, er det lettere å hjelpe deg. F.eks, spiller design noe rolle? Har vekt noe å si? Skal de spille høyt? Masse bass? osv..

Lenke til kommentar

Design er litt viktig,viktig at de kan brettes så de tar minimalt med plass,spiller mest rock så bass er ikke så viktig men bør dunke litt,trenger ikke spille så høyt bare brukbart vekt er jo viktig vil ikke mursteiner hengende på hodet

Lenke til kommentar

Kanskje Sennheiser PX100 er noe for deg, eller muligens PX 200.

Av modeller som ikke kan brettes har du blandt andre Sennheiser HD 497 og Beyerdynamic DT231.

EDIT: PortaPro er ikke sikkert er det beste du får tak i. Personlig liker jeg disse dårlig. Men for all del, kjøp det du vil ha. Er du i tvil er det få ting som er bedre enn å ta med seg et par CDer du er godt kjent med på en butikk som selger diverse hodetelefoner, så velger du de du liker best.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...