Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er positivt med Telenor?

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-14 14:33, Floppen skrev:

Når telenor er ferdige med å bygge ut. Skal alle skoler, bibliotek osv. ha bredbånd.

Da er det mer eller mindre landsdekkende.

Skoler skaffer seg stort sett bredbånd fra andre steder enn Telenor adsl. To av de tre skolene som ligger noen hundre meter fra der jeg bor er tilkoblet kommunens egen bredbåndslinje (1mbit). Den tredje skolen har egen 1mbit linje.

Problemet er bare at ingen av disse tingene er tilgjengelige for privatmarkedet.

[ Denne Melding var redigert av: selters på 2002-06-15 02:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-13 18:40, Kjetil Lura skrev:

selters hvor bor du siden du er så negativ til at telenor bygger ut adsl sentraler,når de er ferdig dekker de 54% av norge.

Kjetil

Jeg bor på Dokka. For å gi en ganske lett forklaring så ligger det omtrent 15 mil rett nord for Oslo.

Lenke til kommentar

Quote:

Skoler skaffer seg stort sett bredbånd fra andre steder enn Telenor adsl. To av de tre skolene som ligger noen hundre meter fra der jeg bor er tilkoblet kommunens egen bredbåndslinje (1mbit). Den tredje skolen har egen 1mbit linje.

Problemet er bare at ingen av disse tingene er tilgjengelige for privatmarkedet.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: selters på 2002-06-15 02:17 ]</font>

Ja, men selv om de ikke benytter seg direkte av telenor adsl, er det jo telenor som bygger ut. Og hele landent vil få adsl etterhvert.

Leste det i en avis. Men man kan jo ikke stole på det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...