Gå til innhold

Chieftec

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat kjøpt meg et Chieftec DX-01SLD kabinett, men det er en ting jeg ikke finner ut hva er til. Bak de uttrekkbare 3,5" boksene sitter det en litt avlang, lilla, plastikdings med hull i (på Chieftec sine hjemmesider er det del nummer 9, den kalles "Card Guide"). Hva skal denne brukes til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-15 12:01, PanzerFaust skrev:

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har et annet spørsmål. Hvordan er støyen på 340W PSUene som du kan få med på chieftecene?

En kamerat, Ludde her på forumet, har et chieftec kabb med dems 340W psu.. personlig syns jeg den bråker alt for mye..! Selv hadde jeg nok prøvd å gjort noe for å få mindre støy.. Kjøper nok en Enermax 350W PSU på microplex.no da jeg selv kjøper maskin snart =) Veit ikke helt åssen den er men.. det VET jeg er kvalitet i så fall!

Lenke til kommentar

Ingen som klarte å svare på det han spurte om nei... Vanlig det..

Det er rett og slett det som står på siden "Card Guide"

For fullengde PCI kort, så er det støtte, slik at de ikke skal henge i press.

Ja, det finnes så lange PCI kort, men du kommer neppe til å kjøpe det :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-15 12:01, PanzerFaust skrev:

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har et annet spørsmål. Hvordan er støyen på 340W PSUene som du kan få med på chieftecene?

kjøp chieftec kabinett fra microplex du... da kan du velge strømforsyning. og da tar du selvfølgelig enermax 350w++ eller noise control hvis du gidder å paye så mye

Lenke til kommentar

Til HAG og mFaFa

Støy på et Chieftech kabinett m/340w?

Har et slikt selv og det støyer ikke i det hele tatt.

Hvis dere har koblet den lille brune kontakten som kommer fra strømforsyningen til hovedkortet så virker ikke den innebygde noisekilleren.

[ Denne Melding var redigert av: maximus på 2001-11-19 10:23 ]

Lenke til kommentar

Jeg har en Adaptec AHA 1740 SCSI kontroller som jeg har planer om å bruke i en server jeg fikk på jobben.

UNISYS dual P90. 96 ram + masse gammelt SCSI saker.

EISA maskin, det er kortet også, men jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: DINOSAUR :smile:

Har også et gammelt S3 PCI grafikkkort med full lengde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...