:utakt Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Pain of Salvation - The Perfect Element pt.1 The Tangent - The Music That Died Alone The Tangent - The World That We Drive Through Porcupine Tree - Deadwing Sjekk også siden til Travis Smith. Her. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Disse synes jeg er tøffe: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Volcano-coveret er meget tøft ja. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Guttas beste Oh yeah! Paps beste Også denne. For ikke å glemme. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg synes maiden har noen virkelig usmakelige cover, men de er bare min mening da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg synes maiden har noen virkelig usmakelige cover, men de er bare min mening da. Enig der, med et untak. Denne var faktisk svært stillig vil eg si, men det er igjen bare min mening da. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Likte ikkje den kakerlakken eg... Smaken er som b**** Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Likte ikkje den kakerlakken eg... Smaken er som b**** Det er greit å si "baken", det ordet er ikke så stygt som du tror. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Likte ikkje den kakerlakken eg... Smaken er som b**** Det er greit å si "baken", det ordet er ikke så stygt som du tror. man får kanskje advarsel av det da, hw har en tendens med å spamme advarsel pga "upassende" språkbruk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dream Theater's Train of Thought HERLIG. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Først; De mest geniale cd titlene har Burzum med 'Hvis lyset tar oss' og 'Det som engang var'. Vet ikke hvorfor, men får en rar følelse inni meg når jeg hører de titlene der... Så til coverene... Tankevekkende: Anorexia Nevrose - New Obscurantis Order Kuleste: Extol - Synergy Diabolical Masquerade - Death's Design Fineste/mest stemningsfulle: (denne er vanskelig for det er så mange der ute....) Darkthrone - Panzerfaust Kovenant - Nexus Polaris Er mange fler jeg kunne tenkt meg å ha med, men det hadde blitt for mange, hehe... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det coveret av en en unge som digger ett eller annet er jo bare trist. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Cynic - Focus Veil of Maya er førstesporet på denne unike og legendariske metalskiva. Edit: Skiva kom ut remastered 5 okt. 04. Endret 26. april 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Liker denne er ikkje så verst heller... http://www.metalupdate.com/img/anathemaboat.jpg Edit: tok vekk bildet, men ikkje linken. Samme bildet som Zyklon hadde av Anathema et par sider tidligare såg eg. A classic Endret 26. april 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dette er fint!! : Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det enkle er ofte det beste. Både musikalsk og designmessig: Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Av og til kan det avanserte også være fantastisk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Likte ikkje den kakerlakken eg... Smaken er som b**** Men Appetite for Destruction er vel fint, det er det RÅESTE platecoveret jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå