simalarion Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei-dette har ingenting med data å gjøre-men har sett at manga av dere har peil på kjøpsloven å håper dere kan hjelpe meg!. Jeg fikk gavekort til min gebursdag på 3000 kr men sporstbutikken nekter meg å ta ut pengene, jeg ønsker ikke å kjøpe varen i dems butikk fordi dem ikke har noen bra januar tilbud, kan de nekte meg det? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Med gavekort har man vel aldri rett på å få ut kontanter. Bare varer i butikken(e) det gjelder. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ja de kan nekte deg det. Det er det som er hele poenget med gavekort. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dette er vanlig gavekort-policy, som sagt, det er det som er hele poenget med gavekort. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 du kan jo selge gavekortet til noen som skal kjøpe noe der uansett da, la de tjene 50 kr på det eller noe, så går det nåkk fint:P Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Finnes det en slags angrerett hvis du kjøper i butikk ? Kan jo f.eks. kjøpe en ting til ca 3000,- , komme tilbake neste dag og si du vil bytte varen i penger (finn på en grunn). Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 du har ikke samme angrerett som på nett nei, og de kan kreve at du bytter i annen vare fra butikken? Trur det vertfall! Lenke til kommentar
Twigi Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Nei, ved kjøp i vanlig butikk har du ingen lovfestet angrerett, ei heller bytterett. Hvis du blir tilbudt noe av dette, er det service fra butikkens side. Sorry, men her har du nok lite å stille opp med. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Ved og bytte inn noe får du vel et nytt gavekort på hva varen er verd så hjelper lite. Du kan jo kjøpe for.eks et snøbrett til 3000 og selge ubrukt til noen hundre mindre Endret 10. januar 2005 av <Iversen> Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Svarte f.... Bor nå i Oslo fikk gavekortet i en liten sports butikk i Larvik (familien bor nemlig der )der tilbudet på sykkler der er elendig-januar salget i Oslo er utrolig bra feks 40% på en hardrock aolminum sykkel. Man får kunn bruke pengene i butikken, du får ikke bonus selv om butikken for denne geniale fordellen. Hva er da vitsen?? den finnes ikke!! Endret 10. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Som alle andre sier, du har ikke krav på å få tilbake pengene. Dette er forresten grunnen til at jeg ALDRI gir gavekort. Hvorfor ikke heller gi penger og skrive; kan brukes til å kjøpe ski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå