E}{IT Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei ! Fikk mitt arctic cooling T1 kabinett for noen dager siden. Jeg begynte å kobble alt sammen og alt så til å gå som smurt. Men når pcen ikke starter så må da noe være feil. Jeg tenkte meg at det måtte være hovedkortet siden strømforsyninga som følger med kabinettet var ny. Grunnen til at jeg bestillte nytt kabinett var at strømforsyninga på det gammle kabinettet røyk , tenkte at det kanskje hadde drept hovedkortet da. Så jeg gikk til nærmeste pc forhandler å kjøpte nytt hovedkort. Skrudde det inn i kabinettet å forsøkte igjen. Denne gangen uten rambrikke fordi jeg kjøpte et hovedkort med kun ddr ram slots og jeg hadde kun sd ram min tabbe! Uansett startet ikke hovedkortet og det skal det da gjøre !!! Noen som kunne tenke seg om det er jeg som gjør noe feil eller om strømforsyninga rett og slett er ødelagt?????? Lenke til kommentar
Sk@lleBank Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sikkert mange muligheter her, men begynn med å sjekke alle kabler mellom psu og hk, Og sjekk spesielt kabelen til Power knappen på kassa. Små pins, lett å bomme.. Det skjer ikke ofte at et nytt hk er i såpass dårlig forfatning at det ikke slipper deg inn i bios, så jeg ville konsentrert meg om kabling. Og; Vær NØYE!! Du kan jo seff sjekke om psu har spenningsvelger.. denne må åff kårs stå på 230V En kompis fikk sitt T! like før jul forresten, og det blei stille som i graven! Så gled deg til du er oppe å går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå