Gå til innhold

Fra analog til digitaø - stripe nederst

Anbefalte innlegg

Har forsøkt å digitalisere analoge Hi8-opptak (fra et Hi8-kamera) via min Sony DCR-330. Bruker Pinnacle 9. Dette fungere tilnærmet perfekt, men det blir en litt skjemmende stripe nederst som flimrer. Mener at dette er nevnt på forumet før, men kan ikke finne det. Er primært ute etter å bli kvitt denne stripen, og undrer om noen vet om noe lurt for å rette på dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil regne med at den stripen ikke vises på TV, og at det er det normale problemet. Eller, det er ikke noe problem. Stripen har alltid vært der, men aldri vært synlig på TV-skjermen. Så det er ikke noe å bry seg om.

Dette har blitt nevnt flere ganger i forumet, så skulle ønske en moderator eller administrator lagde en sticky tråd med de vanligste problemene. Det ville hjulpet veldig.

Endret av Oleway
Lenke til kommentar
Jeg vil regne med at den stripen ikke vises på TV, og at det er det normale problemet. Eller, det er ikke noe problem. Stripen har alltid vært der, men aldri vært synlig på TV-skjermen. Så det er ikke noe å bry seg om.

Dette har blitt nevnt flere ganger i forumet, så skulle ønske en moderator eller noe sånt lagde en sticky tråd med de vanligste problemene. Det ville hjulpet veldig.

håper du har rett....

fo øvrig enig i anefaling om sticky-tråd...

Lenke til kommentar
Dette har blitt nevnt flere ganger i forumet, så skulle ønske en moderator eller administrator lagde en sticky tråd med de vanligste problemene. Det ville hjulpet veldig.

Dette har jeg foreslått hele tre ganger, men hver gang så har innleggene mine blitt slettet.. :roll: Jeg stemmer for at vi kan lage en slags hjelpetråd med de meste spurte spørsmålene her på forumet, inkludert små anmeldelser og oversikt over redigeringsprogram o.l. Det skal ikke så mye til, og dette må da være en ypperlig informasjonskilde for personer som søker hjelp til grunnleggende ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...