Gå til innhold

Gled din neste, informer Inpoc!


Anbefalte innlegg

Er du en av de mange som forbanner deg over spam per sms fra Inpoc?

 

Endelig har forbrukerombudet tatt affære og krever at Inpoc slutter med praksisen innen 26. januar, men Inpoc har ikke tenkt til å gi seg med det første av den grunn. SMSene til Inpoc en ifølge adm.dir. Per Håkon Fasting ikke reklame og spam, men heller informasjon de sender ut av ren godhet for å glede mottakeren.

 

Per Håkon Fasting er ett storsinnet menneske i en stadig mer kynisk verden, og jeg synes det er på tide at vi, mottakere av informasjons SMSer, viser hvor stor pris vi setter på hans omtanke og begynner å gi litt tilbake. Ettersom Fasting liker å informere kan vi gå ut fra at han setter stor pris på informasjon selv. Jeg vil derfor starte folkeaksjonen for å informere Per Håkon Fasting.

 

Min oppfordring til folket er:

Neste gang gang du får inormasjon fra Inpoc synes jeg du skal takke Fasting ved å sende en info SMS tilbake, f.eks. informere om hvordan været er der du er, tipse han om en god film han bør se eller om ett godt tilbud på rema. Jeg er sikker på at han vil sette stor pris på det.

 

Per Håkon Fasting bor i oslo, har to mobiler og nummerene kan du finne med et enkelt søk på telefonkatalogen.no

-

Rettet opp skriveleifen som endret litt mening i emnetittelen.

Remerser

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært medlem av inpoc i flere år, og syns at smsene fra inpoc ikke er reklame elller spam. Disse smsene er som regel en melding om en konkurranse eller om at det har kommet noen nye tjenester. Derfor synes jeg er greit å få en sms fra inpoc noen ganger. Andre sånne mobiltjenesteleverandører gjør også det samme for eksempel erobate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...